Ketelaars Watch "new project" deel2

klopt! dit is een speciale Kraken met een afwijking in slechts een tentakel, die heeft deze afwijking al vanaf de geboorte, dus daar kan die ook niks aan doen!

19 likes

Overigens kunnen die dingen echt heel lang worden, ook verhoudingsgewijs

Rare wezens daar in die diepe plas…

4 likes

Ook wel een aardig rummetje :wink:

6 likes

Die van Stefan heeft zo te zien ook een aardige slok op van dit spul, hapt naar adem :innocent:

1 like

Heel gaaf! Vraagje, zet je er ook nog een beschermlaag overheen? Kan me voorstellen dat deze met een hoogglans vernis o.i.d. helemaal knalt.

Loop je hem nu af te kraken?

16 likes

Netjes :sunglasses:

1 like

Prachtig Stefan :ok_hand:.
Mooi hoe je de tentakels net voorbij de uitsparing laat lopen :+1:.
Artistieke vrijheid ; dat maakt het nou net af !
Een plaatje erop plakken is geen kunst , het tot een mooi geheel maken is iets wat de wijzerplaat naar een hoger niveau tilt :sunglasses:!

:joy::joy::joy:

1 like

Super!!! :sunglasses:

Even ingezoomd op de kraken:


even indenken dat de kraken ongeveer 7mmx7mm is.

19 likes

Kraken… Ik moest 't even Google, leuk gedaan :v:

Prachtig hoor. En een knap staaltje vakmanschap. Ga er maar aan staan 7x7mm :nerd_face::face_with_monocle:

Probleem. DHL verstuurd alleen horloges onder de 5k.

Hebben jullie een goed alternatief?

1 like

FedEx?

1 like

Mikropakket? Bij te verzekeren tot 50K.

2 likes

Yep, ik breng dat horloge persoonlijk, desgewenst in jaquet, overal ter wereld tegen een kleine vergoeding plus reiskosten !
:innocent:

4 likes

Bedankt voor de reacties! Ik ga er maandag eens achteraan. Er lijkt echt geen einde aan te komen aan deze set horloges. Mijn “vakantie/vrije dag” ben ik ook alweer weken aan het uitstellen. Nog even…

1 like

Eerder op het forum werd ook https://www.ferrarigroup.net/ aangeraden.

Zoektochtje via Rolexforum levert nog ParcelPro op, die nu kennelijk van UPS zijn. https://www.parcelpro.com/

Zal allemaal wel niet goedkoop zijn, maar past wel bij een luxe uitstraling van je merk (en je prijs stelling) :wink:

Ook bij kraken geldt: lengte is niet belangrijk, het is wat je er mee doet :slight_smile:

1 like