Ketelaars Watch "new project" deel2

Maak me gek Stefan!

Ik heb dat geloof al vanaf het prille begin in je, wat je doet blijft verbeteren. Ik heb bewondering voor elke stap die je gemaakt hebt en het verschil met toen en nu is enorm. En dat wordt alleen maar beter dus de verwachting is dan ook nog altijd groot.

Ik vind het mooi hoe je alles aanpakt, of het nu in je huis is of het ombouwen van een machine. Er is niets wat jij niet kunt, er zijn alleen dingen die je nog niet gedaan hebt.

Blijf vooral Stefan, en dat jij ooit een high end meesterstuk gaat neerzetten wat de horlogewereld versteld doet staan ben ik van overtuigd.

2 likes

Slimme zet, risico spreiden is voor beide partijen goed lijkt me. Zowel klant, als producent maar met name voor die laatste :innocent:

1 like

Diepte in het blauw van die wereldbol is echt waanzinnig mooi. Heel knap werk :clap:
Hier ook erg benieuwd naar meer nieuws in 2022!!

1 like

Het begin is gemaakt aan “the Kraken”

38 likes

Heel vet!

Wow, heb je dat na het weekend zo maar even er op gezet? :astonished:

1 like

Soms ben ik te enthousiast over waar ik mee bezig ben dat ik niet echt kan stoppen. Ik ben hier gisteren avond mee begonnen tot een uur of 3 in de nacht. Vandaag eerst het gewone werk gedaan en toen eind van de middag verder gegaan aan deze wijzerplaat.

4 likes

Die tentakels zijn verhoudingsgewijs wel heeeeeeeeeeeeeeellllll lang.

1 like

Fantastisch!

1 like

klopt! dit is een speciale Kraken met een afwijking in slechts een tentakel, die heeft deze afwijking al vanaf de geboorte, dus daar kan die ook niks aan doen!

15 likes

Overigens kunnen die dingen echt heel lang worden, ook verhoudingsgewijs

Rare wezens daar in die diepe plas…

3 likes

Ook wel een aardig rummetje :wink:

5 likes

Die van Stefan heeft zo te zien ook een aardige slok op van dit spul, hapt naar adem :innocent:

1 like

Heel gaaf! Vraagje, zet je er ook nog een beschermlaag overheen? Kan me voorstellen dat deze met een hoogglans vernis o.i.d. helemaal knalt.

Loop je hem nu af te kraken?

9 likes

Netjes :sunglasses:

1 like

Prachtig Stefan :ok_hand:.
Mooi hoe je de tentakels net voorbij de uitsparing laat lopen :+1:.
Artistieke vrijheid ; dat maakt het nou net af !
Een plaatje erop plakken is geen kunst , het tot een mooi geheel maken is iets wat de wijzerplaat naar een hoger niveau tilt :sunglasses:!

:joy::joy::joy:

1 like

Super!!! :sunglasses:

Even ingezoomd op de kraken:

even indenken dat de kraken ongeveer 7mmx7mm is.

14 likes