Zou ook leuk zijn als ie het zwaar beschadigde schip al bezig was onder water te trekken/duwen.
(Moeilijk juiste plaatjes te vinden)
De afmetingen zijn ook een dingetje ergens eerder heeft @stefanketelaars de afmeting wel gezegd, knap klein in ieder geval. Vraag me af of dit past op de vorm en formaat.
Zo ontzettend gaaf!
Heel mooi om al de details zo te zien.
Zoals iemand anders zou zeggen: “Dijk van een project!”
Prachtig, echt prachtig
Zonder schildering Stefan, het is al heel mooi en de laatste foto’s onderschrijven dat alleen maar
Belachelijk mooi!!!
De schildering ook, maar wat hierboven ook gezegd wordt, zonder zelfs nog mooier!
Bedankt allemaal!
Hoe dan ook maak ik niet meer waarvan ik denk dat mij dit het verste gaat brengen als merk zijnde.
Wat ik me voor heb genomen is doen wat ik leuk vind. Ik vind wijzerplaten schilderen heel erg leuk, dus zodra daar interesse voor is ga ik een wijzerplaat schilderen. Als iemand een mooie complicatie in gedachte heeft of een aanpassing op mijn bestaande layout en het lijkt me een leuke uitdaging dan probeer ik dat uit. Het in productie onderdelen maken blijf je toch houden aangezien elk horloge uit `basis elementen" bestaat. Ter compensatie van dat licht geestdodende werk probeer ik mezelf uit te dagen door vernieuwingen uit te proberen, verbeteringen in mijn bestaande onderdelen door te voeren en productieprocessen te verbeteren/versnellen.
Hoe dan ook ben ik op dit moment met het mooiste werk in mijn vakgebied bezig, ontwikkelingswerk/prototype. Deze week tikt het Terra Luna uurwerk en vanaf volgende week ga ik verder met het produceren/uit ontwikkelen van de complicaties van dit uurwerk.
Dit jaar moet en zal ik genomineerd worden voor de GPHG en met een beetje geluk kan ik een prijs bemachtigen. Dat is ook mijn ultieme droom als indie brand. Toch een stukje erkenning voor het harde werken.
De Terra Luna heeft een tikkende hartslag Na jaren ontwikkeling de eerste tekenen van leven.
De volgende stap is het maken van de complicaties. Nu kom ik weer op bekend terrein, dus dit zal redelijk vlot gaan.
Prachtige horloges, echte kunstwerken!
Komt er ooit in de toekomst een kleiner model voor kleinere polsen zoals bijvoorbeeld die van mij(16cm) en vele anderen?
Mijn eigen uurwerk collectie gaat 39mmx 9.5mm worden
Mooie mijlpaal!!!
Het harde werken beloond
Dat moet een prachtig moment zijn, gefeliciteerd
Super om te horen!
Heeft u toevallig al enkele schetsen gemaakt hoe deze eruit zal te komen zien?
Deze krijg je er gebundeld bij mits je het horloge koopt! Een artbook met schetsen hoe je horloge tot stand gekomen is.
Wordt dit de HFLE22? Ziet er geweldig uit ik wil er wel eentje.