Ketelaars Watch "new project" deel2

So, dit is gaaf :heart_eyes: nu al
Wanneer ben je zover dat je een sample van het geheel klaar denkt te hebben?

1 like

O, wat kom ik graag een keer jouw horloges in het echt bewonderen…

2 likes

Jij en de rest van het forum :wink: :grin:

4 likes

Haha idd ja…

Nog maar niet gesproken over het bezit ervan, dat lijkt helemaal kansloos… :wink:

2 likes

Gaat heel vet worden.

1 like

Vrijdag over 2 weken is de open dag. Kan iedereen ervan genieten.

3 likes

Uh oh…Iemand gaat een stormloop aan mensen door de werkplaats krijgen… :smile: :house::walking_man::walking_man::walking_man::walking_man::walking_man::walking_man::walking_man::walking_man::walking_man::walking_man::walking_man::walking_man::walking_man:

2 likes

Jaloersmakend om te zien hoe technisch sommige mensen zijn, maar wat een gaaf project dit. Durf het haast niet te vragen, maar hoe duur zou zo’n horloge zijn gezien de arbeid die in de ontwikkeling zit? Maar respect dat je dit allemaal zo mooi kunt maken :ok_hand: :+1:

2 likes

Al eens overwogen wat te experimenteren met wijzervormen? Het hele ontwerp ziet er strak en technisch uit, en de wijzers steken daar met een vrij klassiek organisch ontwerp wel een beetje tegen af :blush:

4 likes

woooooww… Erg mooie plek om heerlijk je ding in te doen. Veel plezier!

1 like

Door de organische vorm springen de wijzers er juist uit en dat maakt het ontwerp niet industrieel en goed afleesbaar.

3 likes

Volgende week is de ruwbouw af. Dan nog een paar weken afwerken. Begin Q2 bevindt de eerste Terra Luna zich om mijn pols. :grin::ok_hand:

8 likes

Je bent van harte welkom :sunglasses::pray:

2 likes

Begin q2 is over 2 weken :partying_face:
Dit is dan toch je eerste horloge met volledig eigen uurwerk, correct?
Man je geeft er gas op, heel gaaf dat we hiervan mogen meegenieten :+1:t2:

1 like

Valt wel mee, dit project heeft echt lang geduurd. Nu is het onderhand een keer tijd dat er een tastbaar model komt. Stel ik had me fulltime op de ontwikkeling gestort dan was het sneller gegaan. Nu heb ik het afgewisseld met klanten projecten en wat ontwikkeling. Het mooie is dat juist door er zo veel tijd tussen te houden ik op betere oplossingen ben gekomen op technisch uitdagingen in het uurwerk.

Ik kan zelf niet wachten om het eerste uurwerk afgewerkt in handen te hebben :sweat_smile:

17 likes

Dat kan ik me indenken, succes :+1:

Ach, ik denk dat er alhier nog wel wat meer mensen zijn met de zelfde behoefte… :innocent:

1 like

Voor mij 1 van de grootste inspirators in de industrie.

1 like

Terra Luna is volledig getekend! De laatste fase was het ontwerpen van de quickset. Weinig ruimte en veel onderdelen! De uiteindelijke tekening kan ik niet delen gezien dit top secret is.
image
Vanaf vandaag begonnen aan het frezen van de laatste 40 onderdelen, glas samples zijn onderweg (een kleinere glass box crystal dan mijn standaard glazen) machinetijd is gereserveerd voor het laten frezen van de proto kasten. Gaat mooi worden!

31 likes

Kan niet wachten :yum: :yum: :yum:

1 like