Ketelaars Watch "new project" deel2

Ik ben ontzettend benieuwd maar de beelden tot nu toe zijn enorm veelbelovend! :heart_eyes:

1 like

Megabenieuwd naar het resultaat Stefan!

1 like

:+1: :+1: :+1: prachtig

1 like

Heel gaaf allemaal! Vraagje: kan je dan een patent aanvragen op jouw uurwerk?

1 like

Ik ben benieuwd! Het gaat vast mooi worden.

1 like

Dat is bijna niet te doen. Je kan geen patent aanvragen op een configuratie van elementen. Als ik kijk naar de techniek die ik bedacht heb om alles aan te sturen geloof ik niet dat ik echt vernieuwende technieken toe heb gepast, hooguit bestaande technieken aangepast om het functioneel te krijgen voor mijn complicaties.

6 likes

Mooi ding man :+1:t2:

1 like

Gaaf! Maar gezien de grootte… Ik heb wat moeite me voor te stellen wat jij daarmee maakt voor je horloges - Kun je wat voorbeelden geven? Draai je hier bijvoorbeeld ook asjes mee?

1 like

Mooi apparaat daar kun je wel wat mee👍

1 like

Ik gebruik de draaibank voor tools en gereedschap maken.

3 likes

Tools. Dat herinnert mij ergens aan. Stefan, zou jij inzetstukjes kunnen maken, zoals Bergeon die voor de no 6767 heeft? Ik vraag dit voor een vriend.

8 likes

Zeg maar tegen die vriend dat ze die bij Cousinsuk zo veel hebben dat ze die zelfs verkopen. :rofl:

22 likes

how long will it take before this thread is closed? :popcorn:

3 likes

Grotere werk in een horloge :rofl:. Je bent te lang bezig geweest met het schilderen van minuscule wereldbolletjes om te zien dat er niets groots is in een horloge (behalve het vakmanschap :+1:).

aldus iemand die van minuscule connectoren overgestapt is naar absurd logge en lompe beton elementen

1 like

Blijft een mooi topic om te volgen. En de berg respect die ik al had voor @stefanketelaars die blijft maar groeien.

2 likes

Niet, dit is een van de weinige topics die niet ontspoort.

5 likes

https://www.cousinsuk.com/search?searchTerm=6767

Voor je vriend… :wink:

2 likes

Nou ja als tooltjes en bergeon inzetjes telkens genoemd worden gaan de usual suspects ook hier brallen.

Liever terug naar je horloges? :grin:

Ik heb tijdelijk geen foto’s van de progressie, maar vandaag weer 7 onderdelen gemaakt voor de Terra Luna. Langzaam maar zeker komt het einde in zicht.

6 likes

Heel goed Stefan, en laat je niet uit de tent lokken :ok_hand:

1 like