Dat is gaaf, ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Heb je nog beta testers nodig voor een soort âKeet for a Weekâ Ik meld me graag aan!
Goed idee, ik moet binnenkort een vloertje eruit hakken, kunnen we gelijk testen of hij een beetje schokbestendig is. Doe ik gelijk een verslag bij hoe die bevalt als beater
Het valt gewoon onder kunst.
Zou me niet misstaan een echte Ketelaars om mân pols
Wel bijzonder! ik heb vandaag een bestelling van 2 horloges binnen gekregen van een hoofd van Omega.
Dat zou ik zelf ook als een zeer groot compliment beschouwen en trots op zijn
Ik voel een nieuwe collab aankomen na de MoonSwatch gekte.
De Omega AquaTerraluna
Ben je niet bang dat ze alles uit elkaar sleutelen, namaken en volgend jaar de Omega Terra Luna op de markt brengen?
Grapje hoor, lijkt mij een heel groot (terrecht!) compliment
Je had toch een order stop?
Ik gok dat ze hem uit elkaar trekken & er een maan versie van maken.
Als ze dat zouden willen doen laten ze niet weten dat ze van Omega zijn en laten ze hun vrouw of broer ofzo bestellen
Ik ben nooit bang voor de rechtstreekse benadering dat gaat wel goed. Het kan ook gewoon een horloge liefhebber zijn hé.
Eens, tegenwoordig weet men het al snel niet meer waar men mee van doen heeft.
Dat heb ik ook, Ik maak ook geen uitzonderingen daar in.
Ik werk op volgorde van datum van bestelling, of op volgorde dat ik mensen beloofd heb om ze een bericht te sturen zodra ik orders aanneem. Ik maak geen onderscheid in een order tussen iemand van Omega of een order van iemand op dit forum.
Dus hij moet 4 jaar wachten?
Daar komt het wel op neer, ik heb ook maar 2 handen
Ach met 3 stagaires is dat ook weer opgelost
Sorry Stefan
Zou het? Vanwaar die verwachting
Of gewoon om te kijken of er niet ergens een klein patentje geschonden wordtâŠâŠ
Ook dan zou hij het door een ander laten bestellen ipv een naam die te linken is aan Omega.
Ik ga na vandaag officieel naar de horlogemakers hell.
Voor mijn proto Terra Luna ben ik de tandwielen met de CNC aan het frezen
Die machine is echt onmogelijk nauwkeurig, ik frees de tandwielen met een frees van 0.1mm, Vervolgens komen de tandwielen er haarscherp uit en niet te onderscheiden van de tekening.
Wil ik deze tandwielen met mijn tandwielfreesmachine frezen dan moest ik eerst nieuwe software schrijven aangezien dit programma afwijkt van mijn 3D terra tandwielen. Dus dan maar de snelle maar net zo nauwkeurige oplossing.
Om een idee te geven van de afmeting van het tandwiel, ten opzichte van een 1 euro munt:
Het is hier heel gezellig hoor kom erbij. We hebben allemaal wel eens iets gedaan om daar een plekje te verdienenâ:grinning_face_with_smiling_eyes: