Mega … Tof Stefan. Daar mag wel een proficiat vanaf.
Wat zal dat kekker voelen Stefan !
Is het dan nog gelukt of op tijd voor GPHG ?
Gefeliciteerd, mooi om te horen dat alles het doet👍
Heel goed nieuws!!!
Proficiat met deze mijlpaal!
Gaat lukken! Ik loop nu voor op schema.
Gas op die lollie.
Je bent een nieuwe gestart? Mooi voor over 30 jaar in het Ketelaars museum
De ervaringendoos
Super gaaf nieuws, gefeliciteerd!!
Ben erg benieuwd idd naar de foto’s… succes met het mooi maken van alle onderdelen, ook wel een klus die je veel voldoening zal geven kan ik me voorstellen.
wanneer neem je bestellingen voor de Terra Luna aan?
Dat is ook een kwestie van gewenning en beheersing. Ik heb ooit een paar jaar gewerkt met kabels en connectoren, waaronder singlemode glasvezel waarbij de cladding 125 mµ (dus 0,125 mm) was. De kern zelf, die gepolijst moest worden, was 9 mµ. Het bewerken en handelen van die cladding lijkt al onmogelijk, maar naar verloop van tijd raak je er vertrouwd mee en kun je er prima mee werken.
Blijft een fantastisch topic, Stefan!
Echt tof om dit topic te volgen.
Nou nummer like 20 dan maar
Wat ik mij wel afvraag: als u onderdelen gaat opleuken, loopt dan het oorspronkelijke 11tal nog wel gelijk aan het oorspronkelijk geteste team?
Gewichtsveranderingen etc.?
@stefanketelaars voor dat deze de deur uitgaan, de stiksels aan de banden zijn niet gelijk.
Zal waarschijnlijk zo 123 niet gelijk opvallen, maar een eigenaar met ocd gaat dit zeker irriteren na verloop van tijd.
Vind je “dozen” ook heel mooi, zeker met het mooie plaatje erop.
De datum van maken en serienummer, stans je die zelf met een hamer❓️
Wellicht geeft een pers een mooier resultaat, een halve cijfer doet echt afbreuk aan het geheel.
Het is en blijft toch handwerk.
Mee eens! ik zal eens kijken of ik hier een tool voor kan maken om het geheel inderdaad wat strakker te krijgen.