Ketelaars Watch "new project" deel2

Wow ! Indrukwekkend ! :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Lekker muziekje ook :partying_face:

1 like

Wow, dat ziet er gaaf uit zeg

1 like

Ha uiteindelijk weer een mooi setje met plaatjes van je ideeen… ziet er geweldig goed uit zoals gewoonlijk

1 like

Deep House en techno is de standaard werk muziek :sunglasses::ok_hand: op schlager woensdag na uiteraard.

3 likes

Als je een onderdeel met shellac even in aceton legt lost dit dan gelijk op of kan een snelle dip (max een paar minuten) geen kwaad?

1 like

Dat kan een uur duren, dus een snelle dip lukt niet.

2 likes

Heb laatst ook een keer de fout gemaakt om van die zogenaamde eco oplosmiddelen te kopen, maar het is gewoon totaal ander spul. Onbegrijpelijk dat ze het onder dezelfde naam mogen verkopen.
Eco wasbenzine is bijvoorbeeld ongeveer hetzelfde als normale terpentine. Waarom in vredesnaam en wat is daar eco aan? :thinking:

2 likes

Dilemma,

De Terra Luna is goed aan het vorderen, de kast is gemaakt, op dit moment is 95% van de onderdelen afgewerkt met tot nu toe mijn hoogste afwerkingsgraad. Kwa tijd ga ik het gemakkelijke halen om het horloge voor het sluiting van de GPHG inzendingen in te dienen.

Maar nu komen we uit op de kosten. Het horloge inzenden om beschikbaar te stellen voor stem ronde 1 is 700 euro, dit is naar mijn inziens acceptabel. Echter je horloge haalt het tot de volgende ronde (laatste ronden) waar jou horloge met nog 5 andere horloges voor de eerste prijs gaan strijden binnen een categorie, deze grap kost 6000 euro…

Ik ben altijd van de logische uitgaven waarbij ik de uitgaven aan mezelf moet kunnen verantwoorden . Vandaar dat dit een intern conflict veroorzaakt :rofl: Het staat hoog op mijn lijst om hier een prijs te winnen, echter de kans is aanwezig dat je bijna 7k uitgeeft en bij de laatste ronde de winst niet in de wacht sleept. Voor de exposure hoef ik het niet te doen gezien ik orders genoeg heb, GPHG was/is meer een persoonlijk doel. Hoe denken jullie hier over?

7 likes

Als je alle vertrouwen hebt in je product én het is je doel om hier aan mee te doen dan zou ik de prijs slikken en genieten van het moment.

Je kan beter spijt hebben van wat je wel hebt gedaan dan van wat je niet hebt gedaan :wink:

8 likes

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar een doel is een doel en als je ze kunt missen. Ga ervoor.

2 likes

Wat kan je winnen en hoe schat jij je kansen in?
Vind het maar raar dat hun een contest uitschrijven waarbij je zoveel moet betalen, riekt een bietje naar wie het meeste betaald bepaald wie er wint

4 likes

Beter is het niet te verwoorden als het je doel is en je hebt er het budget voor…

1 like

Zie het als een dure vakantie… als je het er voor over hebt pakken ze je dat niet meer af en is het prima :ok_hand:

1 like

Volgens mij geef je het antwoord zelf hier.
Waarom 7k uitgeven als je nu al meer orders hebt dan je aankunt, zelfs een wachtlijst stop? Alleen omdat je dat zelf wilde als doel?
En stel dat je wint, en je neemt voorlopig geen orders aan. Dan heb je een duur certificaat om aan de muur te hangen.

4 likes

Vanuit mijn achtergrond zou ik kiezen voor de zuinige optie. En ik geef je mee, dat hunnie blij zouden moeten zijn als jij mee zou willen doen.
Je moet er toch niet aan denken, dat dit geacht college GPHG de verdachtmaking op zich zou laden, dat je hun waardering kunt kopen!
Stefan, jij bent gewoon de top van de microbrands.

2 likes

Waar ligt je voorkeur? Naamsbekendheid of het aantal orders? Zou natuurlijk wel heel erg tof zijn als je harde werk werd beloond met een super prijs.
Is sponsoring misschien een optie?

2 likes

Bedrijfskost, aftrekbaar van de belastingen? Investering enzo. Ik kan niet in je bankrekening kijken maar als het geen pijn zou doen, zou ik toch niet twijfelen. Het is inderdaad een slok geld maar spijt is duur, zei een wijs persoon mij ooit. :slightly_smiling_face:

1 like

Op zich begrijp ik die 600 euro inschrijfgeld, ook als drempel dat niet elke mafkees zijn made in China horloge gaat aanbieden. Maar dan nog een keer gigantisch veel extra moeten betalen voor een volgende ronde, dat slaat echt nergens op. Ik zou er niet aan beginnen, je hebt het simpelweg niet nodig.

5 likes

Orders genoeg nu is een win situatie !
Wanneer je niet meedoet bespaar je €7000,- en kun je niet verliezen en blijft je win situatie .

4 likes