Ketelaars Watch "new project" deel2

En een horloge update vanuit de fabriek:

Verbeterpunten van dit jaar ten opzichte van vorig jaar:
*high carbon steel hand die ik kan polijsten tot een spiegel (nieuw ontwerp met meer diepte)
*snail grinded winding gears ten opzichte van de standaard sunburst,
*Breguet wijzerplaat
*Sharp interior angle standaard in de uurwerk afwerking en 60t tandwiel.
*Nieuwe kleuren blauw voor de wereldbol waardoor ik nog beter diepte kan creëren.
*Nieuwe graveur die Ketelaars op een nog scherpere manier kan graveren in de wijzerplaat ring.

Verder ben ik op dit moment in gesprek met een nieuwe leverancier voor de wijzerplaat ring schroeven kijken of ik hier een beter alternatief voor kan vinden.

Ik heb niet stil gezeten :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar nog veel te maken! Dus ik hoef me niet te vervelen!

Ik hoop deze maand alles af te hebben, dan kan ik volgende maand alles gaan assembleren om vervolgens de rest van het jaar door te gaan met de Terra Luna.

46 likes

Aaaahhhh, nu snap ik hem lunc

3 likes

Die wijzers zijn super :+1:. Blijft dat zo spiegelend na het blauwen?

1 like

Ja, dus dat past mooi bij de gepolijste binnenkant van de wijzerplaat ring.

En de gespen zijn ook bijna af, dus dan komen er een paar jou kant op.

2 likes

Vooral mooi bezig!!! Met de nadruk op mooi!!!

1 like

Super interessant om te lezen en het product te zien, fantastisch :raised_hands:t2::raised_hands:t2:

1 like

Weekend bezigheid van het laatste half jaar, mijn 2e werkruimte.

Maar het begint op te schieten!



Morgen kan ik eindelijk beginnen met de binnenkant schilderen.

43 likes

En gras maaien!

1 like

Ziet er zoals gewoonlijk weer strak uit!

1 like

Bedankt!
Zo is de binnenkant geworden.

21 likes

Een eerste horloge van mij is internationaal tekoop aangeboden door een klant en geveild, niet normaal!

68 likes

Heel mooi deze waardering te zien voor jouw merk.

Dat is een flink bedrag zeg!

3 likes

Er is goed op geboden! 40 biedingen :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Ik ga het bedrag voor mij horloges ook upgraden naar 11k. Nee grapje, maar ik stond er wel van te kijken toen een klant dit naar mij stuurde!

4 likes

Zoals jullie weten heb ik een oneindige wachtlijst. Nu zat ik aan het volgende te denken, wat nou als ik elke 4e horloge ga maken voor iemand die random op de lijst staat. Op deze manier hebben mensen die ergens op de lijst staan een kans om eerder aan de beurt te zijn en de mensen die op dat moment aan de beurt zijn hebben hier weinig last van gezien dat horloge parallel aan hun horloge gemaakt wordt.

19 likes

Mooie woorden van niemand minder dan Eric Ku. :+1:

19 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Upgraden naar 11K zou wat gortig zijn.
Maar het leven wordt met rasse schreden duurder dus ook Ketelaars zullen duurder moeten worden.

Well deserved.

1 like

Het is leuk voor de wachtrij, toch een beetje spanning. Het betekend wel dat de wachttijd met 25% vergroot wordt als je niet de gelukkige bent, de enige manier om de wachtrij korter te maken is meer produceren of idiote prijsverhoging doorvoeren zodat 90% afhaakt :money_with_wings:

2 likes

Voor wat de feedback van een random pipo op een horlogeforum waard is: ik had verwacht dat je horloges een stuk duurder waren. Dat, in combinatie met de oneindige wachtrij, doet mij wel denken dat je huidige prijzen aan de lage kant zijn.

2 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat je wachtlijst dan nog steeds sneller volloopt dan dat je kunt produceren…

Bij de prijs betaald op de veiling komen trouwens ook nog de veilingkosten lijkt mij.

1 like