Ketelaars Watch "new project" deel2

10% buyers premium komt erbij, en verzenden neem ik aan…

1 like

Goed idee (niet geheel gezegd zonder eigenbelang… Misschien heb ik geluk :wink::blush:)

1 like

Erg netjes geworden!!!

1 like

Hoe kom ik op die wachtlijst :smile:

1 like

Blijkbaar maakt het niet zo veel verschil of je er wel of niet op staat :sweat_smile:

2 likes

Tof man. Toch wel een extra stukje waardering van je werk.

Dat met die wachtlijst zou ik niet doen. First come first serve, had je maar assertiever moeten zijn als je nu achterin de rij staat.
Wat hierboven al wordt aangehaald, de wachttijd voor de voorste in de rij wordt zo 25% langer. Ik weet niet hoe het bij een exclusief horlogemerk is maar als ik ergens anders in de rij sta en mensen achter me mogen voor dan ga ik moonwalkend met 2 middelvingers in de lucht weer weg :man_dancing:

4 likes

Gaaf, zeker een teken van waardering van de kwaliteit van je werk. Ik zou toch echt eens mijn prijzen kritisch bekijken. 2e eigenaar, 11K aftikken en dan nog een wachtlijst van hier tot Tokio! Ben je niet te bescheiden vraag ik me af. Persoonlijk zou ik niet gaan rommelen aan de wachtlijst en volgens volgorde afwerken.

2 likes

Vind het wel een leuk idee. Maar misschien met als voorwaarde dat mensen die korter dan bijv 1 of 2 jaar wachten (nog) niet in aanmerking komen? Wat “eerlijker” tegenover de mesne die al paar jaar wachten en delen de nieuwe klanten net als de rest ook het leed van het wachten haha.
Geen idee hoelang de wachtlijst is trouwens :sweat_smile:

1 like

Zo’n wereldbol met lume :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Kijk eens bij Chronoswiss :wink:

1 like

Ik was je even uit het oog verloren. Wat ben je goed bezig (geweest), zakelijk en prive.

Bizar de veiling, maar wat een “mooie beloning” van jouw werk en merk :+1:.

1 like

Wow Stefan, geeft haast het idee om een grijze import lijn zelf te gaan veilen.

Misschien je demo jaarlijks tvervangen, De oude verkopen?

1 like

Nee serieus… Ik wil er 1 :star_struck:

1 like

Ik zou beginnen met een mail naar info@ketelaarswatches.com. Het is dat de l-2-l wat aan de (te) grote kant is voor mij, anders was ik je voor geweest :wink:

1 like

Ik heb geen demo modellen, Wat ik klanten kan laten zien zijn horloges uit mijn eigen collectie zodat ze een idee krijgen hoe hun uiteindelijke horloge er uit komt te zien. Verder heb ik wel elk onderdeel op voorraad zodat de uiteindelijke onderdelen wel al in het echt kunnen zien voor deze geassembleerd gaan worden in de toekomst.

Kwa prijs vind ik het prima. Elk jaar verhoog ik mijn prijzen omdat mijn leveranciers en onderdelen steeds duurder worden (dit jaar zijn sommige koop onderdelen zelfs met 200% gestegen). Financieel het maximale uit mijn bedrijf persen hoeft van mij niet, zolang ik de prijs eerlijk vind ten opzichte van de kwaliteit die ik lever ben ik al meer dan tevreden.

@Tommyvdv bedankt voor je interesse, maar om je een realistische blik te geven, de wachtlijst is tegenwoordig hopeloos. Ik werk tegenwoordig met een email lijst zodat ik geïnteresseerde in de toekomst op de hoogte te brengen zodra ik weer bestellingen aan kan nemen. Maar als ik kijk naar de orders (gewone modellen en Terra Luna) heb ik zeker nog een jaar of 10 te werken.

Productie verhogen zal ik ook nooit doen, ik haal de meeste voldoening uit ontwikkelen. Als ik jaar in jaar uit in grote getale de zelfde onderdelen zou moeten produceren is het plezier van dit mooie vakgebied voor mij snel weg.

Hier is iets waar ik op dit moment mee bezig ben, een complicatiebrug waarbij zowel de wereldbol in het 3D valk een rotatie per 24h maakt en een wijzerplaat er omheen in het 2D vlak waar een wijzer in 24h een rotatie afrond.

image
Dit maak ik niet omdat er perse vraag naar is, maar omdat ik dit idee al erg lang had en het lijkt me echt een geweldig gezicht als je de tijd verzet.

Dit onderdeel is voor dit model:

Na 5 jaar lang geen nieuwe modellen te hebben geïntroduceerd in de 42mm collectie gaat dit het 2023 model worden. Met wat meer traditionele bruggen. Dit is een ontwerp waar ik 3 jaar geleden aan begonnen ben en elk jaar een week aan besteed heb.

45 likes

:rofl: was dit een verschrijving?

1 like

Autocorrectie :sweat_smile:

1 like

Wederom vertelt SK een zeer indrukwekkende visie op zijn bestaan en wat ertoe doet. En hij levert top werk! Als oudje kan ik alleen maar m’n hoed voor hem afnemen. Wat een kerel is dat, die Stefan.

3 likes

Die is erg tof! Dat maakt het ineens een erg praktische complicatie. (op een elegante manier) :ok_hand:
Ik ben heel benieuwd naar de real-life foto’s hiervan volgend jaar :grin:

1 like

Even verder lezen en toen kwam deze reactie.
Mijnsinziens is dit wat een professioneel adviseur ook zou kunnen roepen.
Als je kneiter goed bent kunnen dit soort events je natuurlijk (on)behoorlijk hard laten groeien. Maar wil je dát wel?
Mijn vrouw is ook erg goed in wat ze professioneel doet en na inschakelen van een businesscoach ging ze op advies 20% omhoog in prijs en geen van de nieuwe cliënten zij nee​:thinking::stuck_out_tongue_closed_eyes::upside_down_face: