Ketelaars Watch "new project" deel2

En vooral van het eindresultaat kan ik me zo voorstellen! Belachelijk mooi wat er uit jouw handen komt!!!
In het echt nog vele malen mooier dan op foto!

Nog nooit gezien op mijn Witschi. Ik zal eens kijken of ik het kan simuleren.

Stefan, al weer enige tijd geleden had je dit probleem hier al gemeld. Je zou er twee andere horlogemakers bijhalen om te onderzoeken wat het probleem was. Gelukkig blijkt het slechts een meetkwestie te zijn en niet een feitelijke fout in het uurwerk. Gefeliciteerd.
Maar nu de hamvraag: is het uurwerk, waarin zich dit voordeed, een aangekocht uurwerk of jouw eigen, helemaal zelf, gemaakte uurwerk??

1 like

De meetfout die je zag was in een bestaand uurwerk (eta6497)

Deze meetfout had ik ook kunnen maken in mijn eigen uurwerk. Dit project heeft even stil gelegen aangezien ik veel wilde investeren in voorraad, onderdelen, machines en mijn 2e werkplaats. Nu zijn alle investeringen weer gedaan, dus de rest van dit jaar is nog even de laatste opdrachten afronden. Q1 volgend jaar ga ik volledig besteden aan uit ontwikkeling van de Terra Luna.

8 likes

Project meteoriet is Bijna af :sunglasses::love_you_gesture:

76 likes

Ziet er goed uit👍

2 likes

Het understatement van het jaar. :wink::wink::wink:

2 likes

Welk materiaal is de uurring? Damast-ish omdat er wat lijnwerk in zit.

1 like

De tijd indicatie ring is ook gemaakt van meteoriet :sunglasses::love_you_gesture:

3 likes

Ik vind hem wel erg blauw, misschien dat het beter wordt met kast er om heen. Nu niet mijn kopje thee.
Apart is het zeker wel

3 likes

Heel gaaf :smiling_face_with_three_hearts: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Op de foto komt het horloge niet tot zijn recht. In het echt is deze vele malen mooier. Ik durf zelfs te zeggen dat dit het gaafste horloge is wat ik tot nu toe gemaakt heb.

12 likes

Echt Kunst, met een grote K.

Erg gaaf, hier gaan mensen van dromen :+1::+1:

1 like

100% mee eens!

Dat kan ik me enigszins voorstellen, om maar bij de understatements te blijven vanavond :wink:

2 likes

perfect watch als ik het mag zeggen. mijn favoriete kleur blauw :heart_eyes: als ik ooit de staatsloterij win dan koop ik hem en maak er een erfstuk van :sunglasses: keep up the good work!

Dit maakt me nieuwsgierig naar het totaalplaatje (kast, saffier, band). Ik heb wel wat met blauw - kijkt met één oog naar het horlogekistje - en met wijzerplaten waar een verhaal in zit. Prachtige creatie! Ga zo door met ontwikkeling, variëren en ontdekken!

1 like

Nog een macro shot die ik gisteren ontving van een klant.

52 likes

Erg geslaagd! Gaaf man.

Oh man ik wil zo graag op de wachtlijst :astonished:

Wie moet ik omkopen of elimineren om in aanmerking te komen :innocent: :rofl:

Maar serieus, als er ooit een koper afvalt hoor Ik het graag. :pray:

1 like

Super tof Stefan! Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet als totaalplaatje in de kast met glas & leren band.

1 like