Ketelaars Watch "new project" deel2

Ik geniet. Bedankt Stefan :pray:

Zat hier zonet je site te bekijken, en toonde wat foto’s aan mijn vrouw. Toen ze de prijs zag zei ze: valt nog mee.

Maar versta je redenering wel. Verder die droom najagen! Cool!

1 like

Je weet wie dolgraag op de lijst wil hee :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Weer iets unieks af :sunglasses::ok_hand:

71 likes

Prachtig gemaakt, Stefan! Ontzagwekkend.

Dat gezegd hebbende, je eigen gezicht op dat kleine wereldbolletje zetten is echt next level. :grinning_face_with_smiling_eyes:

30 likes

Mooi, Stefan. Zo krijgt zelfs de Wereldbol een gezicht.

Super mooi die wereldbol :+1:. Je ziet duidelijk dat je ook daar blijft verbeteren.

De guilloche is mooi gedaan, maar het geheel doet het niet voor mij. Op een of andere manier te veel open ruimte linksboven.

2 likes

Als ik 100% eerlijk ben moet ik je hier gelijk in geven. Het was meer een uitprobeersel en een klant van dit jaar zag dat en wilde dit graag aan zijn horloge toevoegen. Ik vind de standaard keuzes die ik aanbied eigenlijk mooier (geëtst of titanium heat treated).

Hoe dan ook vond ik dit wel een leuke uitdaging!

8 likes

Ik vind het mooi. Less is more.

Afgelopen maanden hard gewerkt, maar ik heb mijn targets voor 2022 gehaald. Alle projecten af en een mooie groei gerealiseerd. Laatste 2 maanden weken gedraaid tussen de 70 en 80 uur om alles af te krijgen. Pittige tijd geweest, maar we hebben het weer overleefd. Dan is het nu tijd voor weer wat ontwikkeling. Zie hier de omgebouwde 3D wereldbol brug naar een 3D maan complicatie:

En een kijkje onder de motorkap:

Deze complicatie heb ik ontwikkeld voor een 3D geschilderde wijzperlaat waar ik 1,5 jaar geleden aan begonnen ben.

Om een idee te krijgen:

En dit in combinatie met uurwerk bruggen afgewerkt met een maan structuur.

47 likes

Je kan maar op tijd zijn! Heb je nog 11,5 maand over :wink:

1 like

Dat wordt een mooie denk ik. Wat moet ik me voorstellen bij maan structuur op de bruggen? Gehamerd of zo iets?

Heel benieuwd hoe het er straks uitziet. Ik vind jouw topics met afstand de leukste om te lezen hier! Veel succes en plezier weer komend jaar.

1 like

Duidelijk te zien toch?

Alvast een status update:

60 likes

Komt er dan een maan in of blijft het een wereldbol?
Wel heel gaaf
Zie ook dat je hem hebt aangepast naar een eu versie :+1:

1 like

neem aan dat het een test behuizing is of is de lug rechtsonder maan steen afwerking :wink:

1 like

Mooi Stefan :ok_hand: ik zie wel een verbeterpunt: de astronaut moet meer textuur krijgen. Er is nu een te groot verschil tussen de achtergrond en voorgrond waardoor er onbalans ontstaat.

Edit: wanneer kan ik hem ophalen :grin:

1 like

Het is toch duidelijk nog niet af? :sweat_smile:

Anyway, supervet.

1 like

Ja, die is wel heel mooi!

1 like