Ketelaars Watch "new project" deel2

Waanzinnig knap en mooi gemaakt.
Dank je wel voor het delen van de totstandkoming van dit unieke kunstwerk!

1 like

Veiligheidsmes is de term voor dit onderdeel

3 likes

Daar mag je best trots op zijn. Zeker als je je realiseert hoe klein dat ding in werkelijkheid is.

1 like

Dit is echt het tofste topic op HF, zo vet dat je ons deelgenoot laat zijn van jouw avontuur. Thanks!

2 likes

Erg cool het ‘hand made Ketelaars’ anker. Dit is wel echt in-house 2,0. Jeez wat wordt dit een gaaf uurwerk :sunglasses:

1 like

Ik zie dit topic nu pas voor het eerst verschijnen, maar wat een gaaf project! Je mag zeker trots zijn op de resultaten die je nu al hebt behaald.

1 like

:astonished:

Je maakt ons zo trots Stefan. Ongelofelijk.

De afwerking van letterlijk ALLES.

Ik (niet alleen) ben zo nieuwsgierig hoe het uurwerk wordt ontvangen op de GPHG.

Laat je een filmpje maken als het horloge af is door een expert? Of ga je zelf een filmpje maken?

Daar zit ook wel een hoop werk in denk ik.

Maak ons gek :drooling_face::+1:

1 like

Dat weet ik nog niet. Hoe dan ook gaat het uurwerk naar the watchfinder, en die kan geweldige shots maken.

Hier trouwens een kort filmpje van het tikkende uurwerk.
Jammer genoeg wel een nieuw anker maken aangezien het veiligheidsmes net tekort bleek te zijn.
https://www.instagram.com/p/Cp3Gh19JHv2/

13 likes

Mooi om te zien Stefan. Sta ik eigenlijk al op de lijst :wink: :joy:

Watchfinder is toch dat kanaal met die ontzettend kalmerende stem? :sweat_smile: Die kan alle details wel lekker vastleggen indd.

Buig ff voorover, prik ik er nog een veertje bij want wat is dit verschrikkelijk mooi zeg! 🪶

Yup, ook kenmerkend zijn die handjes steeds :joy:

En als ze 't echt even niet meer weten:

Komen wel geregeld gave horloges voorbij.

1 like

Mooi hoor, die balans gaat lekker :+1::heart_eyes:

Ging lekker, het uurwerk licht weer gedeeltelijk uit elkaar. Ach ja, dat houd het spannend.
Even stapsgewijs door alle mogelijke problemen lopen.

4 likes

Ziet er goed uit het filmpje op Instagram.
En die problemen krijg je er wel uit.

2 likes

Het uurwerk tikt weer! het bleek een combinatie van verschillende verbeterpunten.

Het tikt lekker rond de 300 graden (zelfs na 12 uur zat het uurwerk nog rond de 300 graden).

Vandaag balansbrug onderdelen verder afwerken, anker maken en afwerken, en hopelijk is het uurwerk dan af voor morgen zodat ik het eerste verjaardagscadeau al binnen heb. :stuck_out_tongue_winking_eye:

29 likes

Ha! Alvast gefeliciteerd :+1:

Gefeliciteerd Stefan!

1 like

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag,
Hoop dat het gelukt is om het uurwerk af te maken.

1 like

Jammer genoeg niet, uiteindelijk kwam er iets belangrijks tussendoor, er moest gras geverticuteerd worden omdat het eindelijk een keer droog was :rofl: morgenvroeg ga ik weer verder aan het uurwerk.

11 likes

Je hebt je nu ingeschreven voor de wedstrijd. Kan je niet riskeren dat het gras bij de ander groener is…

1 like