Keuzestress en de twijfel over de nieuwe Daytona

Beste Joost

Als je het toch over inkrimpen hebt van je collectie, zou ik heel graag die Sky Dweller van je willen overnemen.

Hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Jan

Die stress wil ik ook wel… mooie collectie zeg!

1 like

Prachtige collectie zeg. Just wauw!

Heel mooie collectie! Maar ik ga eens dwars liggen :stuck_out_tongue:

Ik zou alleen de AP en de JLC overhouden. Die hebben het meest een eigen smoel, en vooral de AP staat erg goed om je pols. En vooruit, hou de Daytona ook om een mooi trio te hebben :wink:

En nee, ik zou mijn eigen advies ook niet opvolgen waarschijnlijk :smiley: Maar de AP en JLC zijn voor mij wel de hoogtepunten van je collectie.

Edit: zojuist de andere posts gelezen … ik ben het er mee eens dat wat kleinere horloges goed staan aan je pols. Dus AP en JLC houden, en een Nautilus o.i.d. erin :slight_smile:

1 like

Even een iets oudere post naar boven halen, want een hele NA is wellicht wat overdreven, maar op de laatste dag van t jaar: Zomaar een gelukje met een NA:

Net opgehaald :grin:

Dus nu zowel de witte als zwarte daytona. Dat levert nog meer keuzestress op, want t gaat de verkeerde kant op :wink:

Ik ben al weken aan t zoeken naar een goede nautilus, maar wat een bizarre premiums worden er gevraagd en er zomaar aankomen gaat niet lukken.

Wat nu, wit of zwart?

9 likes

Zwart

1 like

Lekker nog even zo op de valreep :smiley:

1 like

Zwart … en de witte verkopen aan mij :wink:

Nee hoor, de witte is de mooiste :heart_eyes:

1 like

Beide houden en wegleggen… geld heb je al uitgegeven en je weet zeker dat ze beide niet minder waard worden. Over een jaar of wat ruil je ze dan alsnog in voor een PP (of niet en je koopt de PP er gewoon bij). :smile:

1 like

Allebei schitterend! Ik neig de laatste tijd naar de zwarte.

1 like

De zwarte vind ik het mooiste. Maar ik kan me voorstellen dat met jouw collectie een witte wijzerplaat wel een fijn alternatief is; het is toch overweldigend donkere tinten in de collectie.

Heerlijke luxe problemen! Ik zie dat eerder veel mensen aangaven dat de kleine prins wel weg kon. Mocht je dat zelf ook ooit vinden stuur me dan gerust een berichtje :slight_smile:.

1 like

Wit

1 like

Zwart staat ‘m een tikje beter :+1:

1 like

Zwart. :+1:

1 like

Zwart was voor mij de beste.
Wit was ik snel op uitgekeken.

1 like

Ik vind juist persoonlijk de witte plaat vele malen mooier.
Komt alles veel beter tot zijn recht.

2 likes

Wit is leuk voor vrouwen.

2 likes

Op de foto’s afgaand, zou wit mijn voorkeur hebben.

Ligt het aan mij maar op zwart zijn de wijzers amper te zien

1 like

Ik mis een robuuste Vostok. Erg jammer…

s-l500 (5)

1 like

Wtf?

1 like