Kippenvel

Ik ben vandaag bij m’n oma en het ging over horloges. Ze zei dat ze me het klokje van opa zou laten zien.

Wist niet wat ik zag, echt kippenvel :heart_eyes: Prchtig compleet met doos en papieren. Hij droeg dit klokje van 1970 tot z’n overlijden in 1999.

74 likes

En toen kreeg je hem mee? :wink:

1 like

Haha nee, hij is ook niet te koop. Maar zo iets zou ik ook niet zomaar kunnen accepteren…

2 likes

Kan mij voorstellen dat dit een kippenvel moment is. Een bijzonder en mooi horloge👍🏻

2 likes

Opa met smaak Daniel.
Prachtig horloge. Mooie iedere band erop en een horloge voor het leven.

2 likes

Heel mooi, ligt hij nu in de kluis of draagt iemand anders hem?

1 like

Wow…dat is bijzonder…en vooral erg leuk om mee te maken, zo uit het niets een speciale verrassing :thumbsup:

2 likes

Wow, goede smaak had je opa. :thumbsup:

2 likes

Opa had een goede smaak!!!
Net als jij overigens :smirk:

3 likes

Ik denk dat opa het fijn zou vinden als zijn horloge bij een kleinzoon terecht komt die het zo kan waarderen. :+1:

8 likes

Dat weet ik wel zeker.

2 likes

Ik dacht precies hetzelfde.
Je hebt immers niks aan een horloge wat in de kast ligt.

Dan liever in beheer bij kleinzoon, de horlogefreak pur sang

3 likes

Exact en ik denk dat oma dat ook wel weet. Je pensioen is al geregeld Daniel…:slight_smile:

Erg gaaf, kan me het kippenvel momentje wel voorstellen zeg. wow!

3 likes

Hij ligt goed opgeborgen, maar omdat ik langskwam had ze hem opgehaald. Ze is volgens mij nog aardig gehecht aan de herinnering. :blush:

1 like

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Maar ik doelde met name op de waarde van zo’n klokje, het is niet zomaar een Seikotje :wink:

1 like

:scream::scream::scream::scream:

5 likes

Heel mooi!:slight_smile:

2 likes

Prachtig en een mooie gedachte dat je opa al die jaren zo’n bijzonder fraai horloge heeft gedragen.

2 likes

Mijn beste,

Wat een mooi moment!!
Dank voor het delen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Wat gaaf! Opa had smaak hoor :+1:

2 likes