Klein budget. Welke zal ik kopen?

:crazy_face:

1 like

Twee dagen geen chips voor jou. Naar je kamer! :smile:

2 likes

FORUMREGELS
De volgende handelingen, gedragingen of activiteiten zijn pertinent NIET toegestaan;

1. Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten, organisaties, personen, leden of groepen;
2 likes

Ik vind horloges kopen die gemaakt zijn door kinder handjes een stuk kwalijker.

1 like

Ah joh maak je niet zo druk. Ik zeg helemaal niet dat je kinderarbeid goedkeurd, dat maak je er zelf van. Ik zeg alleen dat het algemeen bekend is dat een hoop van die knip en plak Chinese prullaria niet uit hoogstaande ateliers komen waar goede arbeidsomstandigheden zijn. Dat kan ook niet als je voor een scheet en drie knikkers horloges op de kop tikt via aliexpress.
Je beledigd voelen is een keuze. Eerst maar eens even goed lezen wat ik zei in plaats van hoog van de toren te blazen en allerlei kalimero kaarten te trekken. :+1:

14 likes

giphy-38

2 likes

Wauw das een mooi ding. Leuke naam ook.

“VANDAAG ist plattdeutsch und bedeutet heute“
Tuurlijk. Tis helemaal geen Nederlands :joy::joy:

Maar sjiek ding voor het geld.

Ik heb zelf een horloge op eBay gekocht van het Franse Pure Mecanique. Ook mooi spul voor een hele mooie prijs.

Als ik me niet vergis komen deze horloges, net als bv. San Martin uit het fabriek van Lugyou. Daar maken ze meer dan alleen goedkope Ali-meuk :wink:

Volgens mij is er nog nooit wat goeds uit China gekomen als het gaat om horlogerie…

1 like

Wat dacht je ik zwengel de discussie nog eens een keer aan?:joy:

Jij hebt een sarb gehad toch? :innocent:

image

1 like

Dan staat er een Japanner aan de productie lijn in China die eens heel gewichtig knikt. Dat is andere koek.

1 like

Ik weet nog hoe verbaasd men was toen ze er achter kwamen dat er made in China van binnen in stond :scream::scream:

1 like