Klopt dit?

Rebel :grin:

3 likes

Een pure dress watch is van edelmetaal. No date, 2 wijzers, edelmetaal en leren band.

3 likes

In dat geval hoort dat dus niet gedragen te worden bij een smoking

Gaat een wereld voor me open.
Gelukkig heb ik een korte broek, Lacoste polo en Nikes icm mijn Leonidas stopwatch. Dat mag toch wel…:shushing_face:?

1 like

In Den Haag zeker :stuck_out_tongue:

grapje, niets dan lof over de mensen uit arrondissement Den Haag

1 like

Nee

In de combi dress / watch kan prima toch :wink:

4 likes

afbeelding
Gekwebbel over etiquette is zóóó Jort Keldur…

6 likes

:rofl:
Helaas… in het midden van het land, arrondissement Utrecht.

1 like

Hoe laat is het? Het is kwart over moedervlek :-).

4 likes

Ja qua gewicht ook :scream:

1 like

Ja dit klopt, in zoverre dat er “voorschriften” bestaan over horloges en dat gaat nergens over.

Al die voorschriften zijn in mijn ogen poppenkast en maken je niet meer of minder mens. Het idiote idee dat je iemand beledigd als je iets dergelijks niet na leeft is het probleem voor de “beledigde”.

Ik denk niet dat een horloge daarin veel bepaalt verder, de meesten weten en zien het niet eens. Lastiger wordt het met tattoos maar dat zie je tegenwoordig ook overal dus dat lijkt geaccepteerd en die poets je niet even weg.

En ik vind tattoos verschrikkelijk maar mensen mogen zelf bepalen hoe ze er bij lopen. En regeltjes en voorschriften ben ik niet zo van, mensen moeten het zelf weten zo lang het een ander geen overlast bezorgd.

4 likes

Dat is natuurlijk ook subjectief overlast van iets hebben kan door iedereen anders ervaren worden. Dus zul je uiteindelijk ook daar regels voor moeten verzinnen.

1 like

Tja da’s een mooie.
Ik bezorg niemand overlast - volgens mij - maar mijn buurvrouw zegt dat de muziek veel te hard staat.
Wie heeft er dan gelijk 🤷

2 likes

Maar ik ben het in de regel wel mee eens dat je lekker moet dragen waar je zin in hebt.
Alhoewel een duiker op rubber niet echt super staat bij iemand als Wobke Hoekstra :wink:

Dat ligt er aan. Heb je een foto van de buurvrouw?

3 likes

:grin:
Beter niet.
Ook hier op het forum zijn etiquette regels😉

1 like

Euh, ik denk het niet. Het lijkt mij vrij duidelijk en overlast is overlast en niet subjectief. Jij mag je helemaal vol tekenen en ik vind dat geen gezicht maar dat is geen overlast. Herrie, stank en dat soort zaken kan overlast geven bijvoorbeeld. Maar als jij van harde muziek houdt en je doet dat in overleg met goedvinden is het geen punt. Geen regeltjes voor nodig, niet anders dan geen overlast bezorgen, tenzij met wederzijds goedvinden.

Ik moest wel, vergat steeds de verjaardagen…

4 likes

Ach zijn maar drie verjaardagen, Broeder van Bill. :wink: