Klopt dit?

Oeps

Ik heb niets met tattoos maar wel met gave lettertypes dus deze vind ik wel tof. Vooral Hannah!

Dat komt door de smoking, niet door de duiker

Dresswatch bij t-shirt en korte broek. Interesseert me niks.

Wat dacht je van dat stoffige ouwe lijk anno nu :point_down:

Jaren geleden zag ik dat mens bij koninginnedag op televisie. Kinderen konden haar vragen stellen over (toen nog) koningin Beatrix. Vraag: is de koningin rijk?
Ze ging heeeeel moeilijk kijken, alsof ze diep nadacht, en antwoordde toen: nou, de koningin is niet arm … ze is niet arm.

Toen wist ik al: een lakei.
Het vermogen van prinses B wordt geschat op ergens rond de 200 miljoen namelijk. Maar dat fossiel kreeg het woord ‘rijk’ niet over de lippen. Stel dat de kindertjes zouden schrikken en republikein worden!

Ik heb advocaten in mijn vriendenkring. Ik kan de lezertjes ter geruststelling verzekeren dat dit niet de standaard is in advocatenland. :wink:

4 likes

Die korte broek kon in 1992 al niet meer. Uit welk C&A filiaal heeft u die opgedoken?

5 likes

Wat dacht jij?
Ik kan niet meer bij mijn eigen topic.
Ga ik maar lekker in een ander topic verder met mensen afzeiken.
Jij zit vast dik in de vrienden

5 likes

De Oranjes hebben toch 50% van Shell in handen?

1 like

Het is een oudje. Maar niet van C&A maar van Aeronautica Militare.
Ik heb veel korte broeken die niet meer kunnen. :joy:

2 likes

Kennen wij elkaar?

Tinder HF

1 like

Jij bent toch een confrère zwarte kip?

Ik zeg zeker niet dat bepaalde dingen de norm zijn.
Wel dat de praktijk soms waanzinniger is dan je zelfs maar zou kunnen verzinnen :crazy_face:

Liever niet

Mannen lief spelen als ik aan het werk ben!

Ik ben geen advocaat. Alleen in de HF-strip.

1 like

Het zit je hoog. Maar het zakhorloge mag volgens de etiquette wel. Nu is white tie uitgevonden door de bourgeoisie na de Franse revolutie, dus ik neem de formaliteit zelf met een korreltje zout.

Maar hij is ook uitgevonden vóór het polshorloge in zwang kwam. Ze hebben er nadien alleen nooit iets aan gedaan om de dress code te updaten.

Wat mij betreft mag je, als een zakhorloge ook ok is, best een dress horloge dragen bij zo’n gelegenheid.

Al moet ik zeggen dat ik gode zij dank nooit hoity-toity hoef te gaan zitten eten. Tenzij het zo mag:

Ja, biyotches, Billy Porter for president.

3 likes

Kijk. En daarom is er zoveel stuk in deze wereld. Omdat een old boys club mensen afrekent op totaal arbitraire onzin zonder naar daadwerkelijke kunde te kijken.

Het interesseert mij echt geen ene reet of mijn hoogste leiderschap (zakelijk of politiek) weet of je een pen in je zak mag hebben, zo lang het maar competente advocaten zijn met een gedegen gevoel voor ethiek. Of technisch goede bestuurders, of ga zo maar door.

Het wordt tijd dat dat hele patriarchaat eens tot op de veters wordt afgefikt zodat pragmatische competentie eens in wat hoger aanzien komt te staan.

11 likes

Die korte broek is niets mis mee.

Dat horloge kan er mee door. Maar ik zou een ander bandje aanbevelen.

Dat saaie egaal blauwe t-shirt… Trek eens een vrolijk bloemetjes-shirt aan.

1 like

Ja, maar dat is ook een beetje klootjes volk voor de kleding/uurwerkjes berater hier :joy:

Santoni’s en een Casio zag ik ooit eens. Wie was dat ook alweer @TheWornWatch

1 like

Ik ben nu juist geleidelijk mijn shirts met opdruk aan het vervangen door shirts met alleen een klein merkje, omdat ik dat beter bij mijn leeftijd vind passen. Een ik ben geen vrolijk genoege persoon voor een vrolijk bloemetjesshirt. :smile:

Kan er mee door? :face_with_raised_eyebrow:
Dat is verdorie een Omega Constellation pie pan uit 1966, barbaar.

Ik heb vijf bandjes voor dat horloge. Die blauwe krok past uitstekend bij mijn t-shirt. Nie miepen. :pouting_cat:

5 likes