Show je smartwatch

(16) ALLES KAN KAPOT IN NACHTCLUB - VLOG #835 - YouTube

Knuppel in het hoenderhok van het hoenderhok met knuppel: ik heb een smartring
Yogifi kickstarter project. Dat gekke ding meet alles (iig meer nog dan de fitbit) en je kijkt de resultaten zo nu en dan terug met de app. Zo kan ik gewoon mijn horloge van die dag omhouden.
De Fitbit kon ik de tijd niet goed aflezen en de echte alternatieven zijn me te groot.

6 likes

Interessant en misschien inderdaad aan alternatief voor een smartwatch. Waarom heb je voor deze gekozen en niet voor bijvoorbeeld de (bekendere) Oura?

1 like

Dit was een (betaalbaar) Kickstart project eind vorig jaar met goeie specs en geen abonnement nodig om de app en mijn eigen data te gebruiken. https://www.kickstarter.com/projects/yogifi/yogifi-smart-ring

Ik moet natuurlijk nog langer testen om te zien of het wat is op langere termijn (en kickstarter blijft natuurlijk een risico) maar ik moet zeggen dat ik voor nu onder de indruk ben. Ik vergelijk ‘het’ met een Fitbit Charge 4 en diens app, dus ik kan niets zeggen over vergelijking met andere watches.

2 likes

3 likes

Leuk zomers kleurtje, dat bandje!

1 like

En erg comfortabel :ok_hand:t2:

1 like

Die rode seconde wijzer is echt gaaf!

1 like

Was/is ook 1 van mijn argumenten om toe te happen

1 like

Hier een 1st gen Garmin Venu. Scherm lijkt het nu langzaam te begeven, dus ga maar eens kijken naar wat anders.

4 likes

Hoe bevalt deze?

Dat is een knappe!

Dit is wel heel leuk! Lijken wel gewone wijzers met daarachter een scherm. Klopt dat? Dat is wel goed gedaan! Tevreden of zitten de wijzers in de weg?
Ga hem even opzoeken!

3 likes

Ik ben er zeer tevreden mee. Goede accuduur (ongeveer 10 dagen). Koppeling met telefoon gaat makkelijk en snel. Qua gewicht voelt het aan als een ‘echt’ horloge.
Genoeg apps om er mee bezig te blijven. Wordt ook door Garmin goed up to date gehouden.
Ik moet ook toegeven dat ik geen andere horloge meer draag of behoefte daartoe heb.

2 likes

Ik vind hem nog steeds heel gaaf.
De wijzers zijn inderdaad echt en er zit een scherm achter :slight_smile:

De wijzers gaan uit de weg (vaak horizontaal over het scherm) wanneer je cruciale informatie wil zien.

2 likes

Thx. Dit lijkt wel een goede vervanger/opvolger van mijn huidige. Ik zie wel dat inflatie hard heeft toegeslagen, want echt heel flink duurder dan de mijne destijds…

Leuk ding, net opzicht inderdaad. Zat even te kijken er naar. Hij is wel 16mm dik en daar moet ik wel even over nadenken….een kleurenscherm kan ik missen, minder belangrijk en die wijzers maken een hoop goed. Welk een dikke knoeperd…

1 like

Een apple watch 7. Gewoon omdat het handig is op het werk. En ook eigenlijk alleen dan, een berichtje of belletje niet steeds handschoenen uit om te kijken wie of wat

Al jaren een Montblanc voor het sporten.
Los van de touchscreen kan je scrollen met de kroon en de pushers zijn snelkoppeling.
Vooral de zaklamp onder de pusher is handig als je snachts een fles moet maken voor de baby.
Ook de google wallet is handig als je je handem vol hebt.
Wijzerplaat is totaal te pimpen, inclusier de subdials.
Vrees de dag dat dit beestje geen updates meer aan kan.





5 likes

4 likes