KOFfer 2.0 , the second beginning

Ja, laat @W.E lekker er buiten!

4 likes

Gaat iedereen hier nu @W.E taggen?

2 likes

Ik heb deze draad al op ā€˜in de gaten houdenā€™ staan, maar bedankt voor de goede zorgen allemaal. :relaxed:

2 likes

@Richz1986
Mocht niemand zich verder nog aanmeldenā€¦ dan is is het aan jou voor KOFfer 3.0 :+1:t2:

2 likes

Wat? Is hij al bij iedereen langs geweest die zich aan had aangemeld? In dat geval ga ik nog snel de regels even doorlezenā€¦

ā€¦ Ik wil wel mee doen :grin:
@Richz1986 ik begrijp dat hij bij jou ligt?

2 likes

De KofFer is aangekomen!
Uiteraard, net als de meeste voor mij, eerst gekeken wat er in zit.:grin: Ook ik moet bekennen dat ik direct verrast en geĆÆntrigeerd was door die zwarte wijzerplaat. Die heeft gelijk een plekje om de pols gekregen om uit te vogelen wat ik er echt van vind.
Van de 4 stuks die erin zitten is er dus 1 interessante, 1 geinige die een grijns op mā€™n gezicht tovert en 2 stuks die mij eigenlijk niet zo veel doen.
Wordt vervolgd mensen!

2 likes

Om hier nog maar even een update te geven:

Ik heb een kleine toevoeging gedaan aan de KOFfer die wellicht de twijfelaars over de streep trekt om toch in te schrijven voor deelname. De toevoeging zelf zal waarschijnlijk vooral leuk zijn voor degenen met slankere polsen.
Ook zijn er wat overigen in de doos erbij belandt die hopelijk de presentatie van het pakket wat opleuken. (Anders was het via het grote gratis topic gegaan :slightly_smiling_face:)

Hij mag door! Wie, o, wie wordt de volgende die dit doosje met speeltjes mag bepotelen? Step forth and announce thyself! :smiley:

Niemand???

@ElderRuwy stuur je me een betaal verzoek?

En hij is door, door, door! Door naar de volgende! :ok_hand:

Hij mag na een half jaartje wel weer een rondje Bergen op Zoom doen van mij, heb mogelijk ook nog 2 leuke toevoegingen liggen :slight_smile:

Nieuw leven in de lijst:

@Jarl
@svenn

Kopieƫr en vul aan

2 likes

Hij is erā€¦ en wat een leuke toevoeging zit erin :+1:t3:

Dit geldt wel voor iedereen hier:

De verdere uitbreidingen zijn ook apart.
Leuk om te zien hoe KOFfer 2.0 zich evolueert.

De 2de automaat houd ik even aan de pols.
Echt zoā€™n horloge wat ik zelf niet zo snel zou kopen.
Mooie ervan vind ik de lichte plaat, en het lederen (?) bandje met snelsluiting.

Nou had ik eens het volgende gepost:

De beoogde automaat heeft het nest hier al verlatenā€¦ dus helaas.
En ik heb zo snel geen andere toevoeging.

2weken heb ik niet nodig, en om wat verloren tijd in te halen mag de KOFfer 2.0 hier na het weekend weer vertrekken.

@Jarl stuur je alvast je adresā€¦ tikkie komt dan na het weekend.

1 like

Fijn om te zien dat de toevoegingen positief zijn :slightly_smiling_face: lag hier zonder liefde te verstoffen :sweat_smile:

2 likes

@Jarl is de koffer goed aangekomen ??

1 like

Koffer is goed aankomen, alleen hectisch weekje gehad. Ga er dit weekend eens op mijn gemak naar kijken!

2 likes

@Jarl is hij al weer door?

1 like

@svenn is de volgende!

Zin in!

Het verzenden duurt evenā€¦ Elke keer krijg ik een melding dat de bezorger onderweg is maar dat er vertraging is. Ik hou jullie op de hoogte