Komt er een HFLE 2022?

Is er iemand in contact met Eddie van timefactors?
Misschien valt die wel te overhalen om een kleine variant te maken van één van zijn horloges? Een aparte HFLE dial?

Zie boven. Timefactors lijkt mij gelet op wat emoties hier op HF (al dan niet terecht) niet direct de eerste / beste keuze. Edit: al had ik er bij de inkoopactie van de PRS-18 geen enkel probleem mee (ik kende hem al van een eerder avontuur met Subdelta).

1 like

Steinhart 39mm

2 likes

Ocean 39 GMT BLACK Ceramic

Zoiets? €540. Ik vind persoonlijk een Rolex-hommage niet zo geschikt, of bedoel je een andere?

2 likes

Eerder zoiets maar dan in een HF-uitvoering

of

Blijft allemaal wel hommage maar misschien kan er iets bedacht worden waardoor het minder hommage is :slight_smile:

3 likes

Er is eerder een Steinhart HFLE geweest. Ik heb geen idee of het een (ongeschreven) regel is dat merken maar 1x aan de beurt komen. Zo niet dan zou het mogelijk zijn.

2 likes

Ja. Start een modetrend en draag hem ondersteboven :wink:

2 likes

Steinhart is nu je het zegt al aan de beurt geweest. We kunnen vast met iets creatievers komen dan weer een Steinhart of een model dat al geweest is.

1 like

Geen idee. Ik heb geen verstand van het maken van horloges. Volo et valeo, denk ik dan.

Ik ben boos op Jerome. En ik mag Fransen toch al niet, omdat ze Frans zijn.

Maar ik opper slechts een idee. Weet nog niet of ik de zin en tijd ga vinden om het ook daadwerkelijk op poten te zetten.

1 like

Tot nu toe is het enige verkochte exemplaar dat van Kabaalstra
En nr1 mag ook best wel naar Jur, of mijn bijna naamgenoot Henrik.
Forumgenoten, kan het nog intiemer? :innocent:
Een titanium kast van Arie, een bandje van Henrik, en o.k. een Chinees uurwerkje?

p.s. als dit doorgaat kan ik nog wel sonderen om er een leuke Jurk cartoon uit te slepen. :nerd_face:

1 like

Nog een microbrand: Mustonen watches:

Maakt ze in kleinere oplages en ik denk dat HFLE daar wel eens in zou kunnen passen?

9 likes

Als ik het zo zie is dat niet voor niets.

1 like

€595 (als pre-order dan) is niet eens gek eigenlijk. Ze zien er duurder uit. Edit: er zit een Mars en bladgoud in lees ik?

Ik wil er nog niet dood mee gevonden worden, sorry :scream:

1 like

Ik heb er een in bestelling staan. Ben benieuwd!

2 likes

Ga nu niet gelijk iets afschieten als je de mogelijkheden niet kent. Wellicht is er een andere kast mogelijk etc. etc. Ik wil ook niet dood gevonden worden met een Rollie: dan heb ik gefaald want dan heb ik hem niet op tijd verkocht voor iets echt moois :grin:

3 likes

Jawel joh, doe ik mee. Kopen we ze in voor 800 euro per stuk en verkopen we ze voor 499 als HFLE. Business as usual. :ok_hand:t2:

4 likes

Wat is er gebeurd? Omdat ie niet terug heeft geschreven over die HFLE ontwerpen? Wat ik al zei: Die vaart z’n eigen koers. En ergens vind ik dat ook juist prachtig aan die tent. :slight_smile: Ik hoop dat het zo blijft.

De horreur.

1 like

Pourquoi?

Ik vind de kast, de secondewijzer en het logo van Dumet echt heel erg lelijk, dan vind ik het afwerkingsniveau, in zoverre ik daar foto’s van heb gezien, eh, rustiek. Ook heb ik een hekel aan een flink aantal Chinese uurwerken (althans, die Hangzhou was een reden om de laatste Baltic met geen stok aan te raken) en het neigt er dan naar dat een Hirsch of Rios bandje uit de winkel van de forumeigenaar nog het meest geslaagde deel van het horloge gaat worden voor mij.

Maar goed, anderen kunnen het fantastisch vinden.

1 like