Goed dat je reageert hoor, maar onnodig. Want voor dit soort zaken zie ik een moderator/ beheerder als autoriteit. Zij zijn degene die verantwoordelijkheid hebben om ons hierover te berichten en niet een welwillend lid die ineens de kaarten op tafel legt en verteld hoe we het gaan doen. Als dat bericht via @Motormuis als topic starter was gekomen had ik dat begrepen. Maar nu vind ik het echt raar.
Bedankt voor je snelle reactie en input, Pascal!
En verder sluit ik me aan bij wat Paul zegt…
Kleine moeite!
Ik hoop dat er een leuke HFLE22 mag komen!
Dat snap ik ook. Echter werd ik benoemd en zie ik dat er twijfel is over de voortgang van de 21 en wellicht de opties voor de 22. Vandaar ook dat ik er al achter aan ben gegaan en heb ik de toezegging gekregen dat mijn voortgang jullie niet in de weg zit. Wellicht dat dit nog extra bevestigd kan worden.
Ik ben ook wel voor een Stowa flieger, maar ajb dan niet dit grijze-muizen-exemplaar
Er is een verschil tussen het “voorspel” voor een HFLE (dat kan nu al van start gaan) en het officiële startsein. Dat geeft de forum eigenaar na uitlevering van HFLE 2021, en ik vrees dat hij de volledige uitlevering bedoelt.
Mij is verzekerd dat de “21 niet lang meer op zich laat wachten. Het is natuurlijk raar als de “21 en de “22 kort na elkaar worden uitgeleverd.
Het zou namelijk jammer zijn om de “22 over te slaan gezien het jubileum etc.
Er zijn echter wel wat hordes die eerst genomen moeten worden.
De forum-eigenaar moet formeel toestemming verlenen;
De organisator moet het weer op zich willen nemen;
De producent/leverancier moet akkoord gaan met de voorwaarden van de forum-eigenaar.
En ik moet de regels nog even ombouwen naar 2022
En nu moet ik weer snel aan het werk
Hoi Jur, dank voor deze reactie.
In quartz, maar dan met een aangepaste date-wheel (niet zwarte cijfers op wit, maar oranje cijfers op blauw?) custom datewheel extra kosten, wellicht secondewijzer oranje getipt en dan zorgen dat het uurwerk precies tikt op de seconde indicatie (extra werk soms!). Dan is hij echt wel limited…
Het is goed en zeker niet onnodig. Je weet nu wat er achter de schermen afgesproken is. Dat je dit soort informatie direct van de forumleiding zou moeten vernemen is een andere zaak. BM is behulpzaam IMHO.
Problem solved… kwam deze foto tegen. Helaas net niet geworden bij de hlfe2017 maar war zou hij mooi zijn als hlfe2022😍
https://www.stowa.de/en/Adventskalender/
Er is nu sale gaande. Ikarus grijs is afgeprijsd. Wellicht kunnen we sale prijs als uitgangspunt nemen.
Logisch dat de grijze is afgeprijsd; hij is oerlelijk. Een flieger is toch het mooist in het zwart.
Mooi voorstel, maar vooralsnog moeten we volgens de regels rekening houden met een max. budget van €500,-
Da’s veel beter. Ben wel gecharmeerd van het oranje accent. Alleen weet ik niet of blauwe wijzers op een zwarte plaat wel zo lekker leesbaar is?!
Lekker ding
Heb het nog even nagevraagd en net vernomen dat dit model niet voor 2022 op de rol staat. Dus als er een voorstel ingediend wordt voor een RZE Limited zal het de Endavour worden.
En waarschijnlijk dus in deze kleur. Kleur vd tekst op de wijzerplaat mag van mij dan wel in 1 kleur ipv 3.
Ja tof
niet echt