Komt er een HFLE 2022?

:+1:

2 likes

Problem solved… kwam deze foto tegen. Helaas net niet geworden bij de hlfe2017 maar war zou hij mooi zijn als hlfe2022😍

39 likes

https://www.stowa.de/en/Adventskalender/

Er is nu sale gaande. Ikarus grijs is afgeprijsd. Wellicht kunnen we sale prijs als uitgangspunt nemen.

1 like

Logisch dat de grijze is afgeprijsd; hij is oerlelijk. Een flieger is toch het mooist in het zwart.

1 like

Mooi voorstel, maar vooralsnog moeten we volgens de regels rekening houden met een max. budget van €500,-

1 like

Da’s veel beter. Ben wel gecharmeerd van het oranje accent. Alleen weet ik niet of blauwe wijzers op een zwarte plaat wel zo lekker leesbaar is?!

1 like

Lekker ding :yum:

Heb het nog even nagevraagd en net vernomen dat dit model niet voor 2022 op de rol staat. Dus als er een voorstel ingediend wordt voor een RZE Limited zal het de Endavour worden.

En waarschijnlijk dus in deze kleur. Kleur vd tekst op de wijzerplaat mag van mij dan wel in 1 kleur ipv 3.

11 likes

Ja tof

1 like

niet echt

1 like

Ik vind het prima afleesbaar. De orginele Beobachtungsuhren waren dat ook, heb er nooit klachten over gehoord :wink:

Ik ben geen fan van dat oranje, daarnaast wel een mooi model

2 likes

Heb ik ook gevolgd in de voorbereiding van de launch. Top horloge :ok_hand:

1 like

Je kunt dan nog altijd kiezen voor de niet gelimiteerde. Daarvan weet je dat die sowieso te verkrijgen is. :grin:

4 likes

Excuses voor de late reactie! Wij zijn zeker geïnteresseerd!

7 likes

Beetje late tot the party, maar hier zou ik direct op inschrijven

1 like

Kerel die Skymaster “ff” in een HF jasje voor 500 ballen doen en we vergeven het je met alle liefde :sweat_smile: :rofl: #durftebluffen

5 likes

Ik ook. Zou ook het enige horloge zijn wat me interesseert. De rest vind ik niet interessant.
En dan wordt het natuurlijk ook nog eens onder de 42mm. Dan Nico Haak ik helemaal af.

2 likes

Schiet trouwens al echt lekker op hier met de nieuwe regels en planning voor 22 :upside_down_face:

Even stemmen voor het einde van februari dan ligt ie einde zomer op je deurmat.

thumbnail_black thumbnail_Red-Black

6 likes

Daar zou ik ook meer voor zijn.