Komt er een HFLE 2022?

Nou dat is toch wel een gaaf idee. Maar zou de skymaster of Hudson voldoen aan de HF voorwaarden. Sub 500€ is volgens mij een regel.

is er al iemand met iets concreets?

1 like

2021 editie wordt geleverd as we speak

1 like

De waarheid over de uitlevering van de HFLE 2021 is als volgt: een deel van de bestelde horloges is momenteel onvolledig uitgeleverd; de bij de deal horende stalen band wordt naar verwachting eind januari 2022 uitgeleverd en dan zullen alsnog ook de nog niet uitgeleverde horloges naar de deelnemers gaan. Pas dán, en niet eerder, zijn de bestelde HFLE’s uitgeleverd zoals het hoort. En bij mijn weten kan pas dán officieel de aftrap beginnen voor de HFLE 2022.
Dat neemt allemaal niet weg, dat bestaande plannen en ideeen al verder uitgewerkt kunnen worden. Graag zelfs.
Voor nu: rondom ons huis bivakkeert een fikse groep jongens met een hoop vuurwerk in rugzakken en dat brengt mij op de gedachte, dat het wel eens oudjaar kan zijn. Voor allemaal: een feestelijke en mooie jaarwisseling toegewenst.

5 likes

Haha nu klinkt het net alsof ik iedereen een bouwpakket heb opgestuurd :rofl:. Mensen hebben kunnen kiezen om nog even geduld te hebben óf te kiezen voor een extra rubberen band die gelijk uitgeleverd kon worden inderdaad.

Wat de exacte regels zijn weet ik onderhand niet, maar met gezond boeren verstand zou ik zeggen dat jullie inderdaad plannen kunnen uitwerken. Het concreet maken van een voorstel duurt nogal even dus tegen die tijd liggen ook de stalen banden wel bij de HFLE leden thuis denk ik zo.

Hier sluit ik me helemaal bij aan! :slight_smile:
Iedereen hier alvast de allerbeste wensen voor 2022 gewenst en vooral ook heel veel plezier en succes met de HFLE22!

Mocht ik nog ergens kunnen helpen met het beantwoorden van vragen dan weten jullie me te vinden.

12 likes

Zie post van Jur, we zullen nog even moeten wachten om e.e.a. te communiceren, maar er is al door meerderen wat opgezet.

De beste wensen alvast!

2 likes

Ga je nou hier daarover nou weer dooremmeren?

Jur heeft toch al lang gereageerd op de ‘planning’ en het is nog geeneens 2022 :man_shrugging:t2:

4 likes

Nog een kwartiertje :upside_down_face:

Niet…

1 like

HFLE 2022 nu al doodgebloed?

@HanDavinci niets on the shelves voor 2022?

3 likes

Nee, ik heb geen zin om er dit jaar energie in te steken.

8 likes

Geef het tijd. Mensen staan niet te springen om elke dag een update te geven, dit is een proces van maanden. Afgelopen jaar is iedereen flink verwend met de vele updates van een hele enthousiaste @Brunmontagne.

6 likes

:cricket: :cricket:

jaa, komt deze er al?:stuck_out_tongue:

1 like

Leuke initiatieven, waar kan ik me tzt inschrijven?

Ik wacht nog op de nieuwe regels, zoals aangegeven door Jur, maar kan je zeggen dat ze graag meedoen!

1 like

Hij zou ze omschrijven volgens mij;

3 likes

Klopt, voorzover ik weet, is dit nog niet gebeurd. Ik verwacht dat zodra de HFLE2021 volledig uitgeleverd is (dit was tenslotte ook een criterium) e.e.a. snel zal volgen.

1 like

Bevestiging: HFLE 2021 is (nog) niet geheel uitgeleverd. Er zou ergens op een vliegveld nog een pakket op verzending wachten; vervolgens nog assemblage (?; nou ja, ik heb er de ballen verstand van) en dan verzenden. Dus … doorgaan met nagelbijten.

1 like

Zo kunnen we al?

3 likes