Komt er een HFLE 2022?

Bump

1 like

Waarom geen mooie watchroll als hfle? Is weinig tijd dit jaar wss en leuk voor naar al die gtg’s mee te nemen :blush:
@RLC heeft waarschijnlijk wel veel watchroll-contacten.

Zoiets als deze:

Oranje leder met opschrift binnen in :sunglasses:

15 likes

Citaat

Helaas is het nog even wachten op de 2021 versie en de info van Jur.

1 like

Wat dat betreft heb ik gelukkig goed nieuws, er zit beweging in!

Ik verwacht de laatste horloges binnen nu en een week uit te kunnen leveren. De zending duurt enkele weken langer dan gebruikelijk.

Nu nog even fingers crossed, ik doe mijn best!

11 likes

Nog niet eens zo’n gek idee!!

Prima plan. Naast een hfle2022 kan ook.

3 likes

Dus, het plan is om de HFLE2022 in een watch roll te leveren?!

2 likes

Ik weet niet hoe jullie tegenover Chinese merken staan, maar ik vermoed dat als je een San Martin zou benaderen voor een oplage van 50-100 horloges ze wel geĆÆnteresseerd zullen zijn om een custom dial te maken. Met een beetje geluk gaan ze akkoord om er voor 500 euro een SW200 of toch minstens een Miyota 9015 in te plaatsen en dan heb je een horloge met een hoge kwaliteit kast en movement.

Mijn persoonlijke voorkeur zou dan naar een 39mm explorer style case zijn met een custom 3-6-9 dial.

Als alternatief is hun laatste eigen ontwerp ook wel nog smaakvol en totaal geen hommage.

Voor import naar Europa van een dergelijke oplage zullen ze ook wel voordelige oplossingen hebben.

5 likes

Maar daar ga je toch geen 500,- voor neerleggen alleen voor een embleem dat ze erop drukken?
Zo’n case kost je 4 tienen en een dial met wijzers hooguit nog eens 4 tientjes. Uurwerk van een paar tientjes en klaar ben je.
Hoe ik dat weet?

29 likes

De beste man is bereid je een briefje van €500 toe te schuiven en dit is je reactie?! Ik zou er een HFLE - GMYD van maken :laughing:

7 likes

Is niet genoeg :laughing:

Ik wil best 50 platen gaan onderspetteren in een gekozen kleursamenstelling maar no way dat ik al die horloges in elkaar ga schroeven :sweat_smile:

10 likes

Brunmontagne is vandaag/morgen volledig uitgeleverd it seems. Dus….

4 likes

Ik ben benieuwd naar je voorstel!

:grimacing:

2 likes

Kan je niet bij Junghans terecht. Die zou ik misschien kopen.

Het was veel leeswerk en het gaat alle kanten op… Maar ik vindt het interessant om te volgen.

3 likes

Ik heb een concreet voorstel vanuit Arctic, o.b.v. deze Field watch. Volgens mij komt er nu nog een herziene versie van Jur v.w.b. de regels voor de 2022 versie. Daarna zouden we verder moeten kunnen.

45 likes

Ziet er goed uit!!

1 like

Dankje, hij wordt met wat kleine details aangepast, alternatief is ook de zwarte meteoriet dial. Wellicht loop ik nu wat op de zaken vooruit, trouwens…

1 like

Dat ziet er erg goed uit!

1 like

Mooi ding hoor. Daar word ik wel enthousiast van

1 like