Ik zal morgen nog een foto droppen, met zicht op het glas en zijkant met kroon. Dan krijgen jullie daar ook wat meer een beeld van.
Helemaal goed, ik vind alle input leuk!
leuk ding
Thanks! Eigen creatie
Dat gaat een Hfle worden om nooit te vergeten, Ik hoop alleen dat ik oud genoeg wordt om de uitlevering mee te maken.
Die vind ik juist wel tof met die drie spoilertjes.
Wat ontzettend mooi
Wat is precies een âfieldwatchâ ?
Het domme vragen rubriekje is er even niet
Drie wijzers, goed afleesbaar door hoog contrast, enige waterdichtheid, enige schokbestendigheid, draagbaar over een mouw (dus met strap) zonder verdere complicaties.
Yip, nice!
Vervelend voor de 1 voelt verfrissend voor de ander⊠juist heerlijk om even bewust extra tijd te spenderen kijkend naar je mooie horloge!
als dit niet de HFLE wordt, koop ik hem nisschien zelf wel, prachtige titanium kast en fantastische dial
Nog eisen aan het uurwerk? Automaat of quartz?
Het zijn geen eisen maar meer algemeen aanvaarde eigenschappen om het een fieldwatch te noemen.
Wil je het echt milspec maken komt er nog wel het eea bij als AR binnen en buiten ivm reflecties die je positie weggeven en hacking.
Als ik zelf een moderne fieldwatch zou moeten ontwerpen zou ik voor solarquartz gaan
Onderstaande heeft op de fixes bars na alles wat je opsomt. Zou squale geen nos kasten meer liggen hebben? Daar zijn ze goed inđ
Hier loop ik wel warm voor! Beetje afwijkend, tikje retro maar toch fris
Hier zoals gisteren beloofd, nog een foto van de zijkant met kroon van de Arctic, wellicht dat dit alweer wat vragen beantwoord/oproept
Ik vind hem echt lekker, Met witte plaat zou dit zeker mijn interesse wekken.
Ik vind 'em ook wel lekker, maar niet onderscheidend genoeg om echt een HFLE te zijn. Er moet iets speciaals mee zijn. Nu is het âgewoonâ weer een Arctic watch die ze al ergens in het archief hadden staan als model oid. Zo voelt het.
Rood-wit-blauw op de vlaggetjes van de secondewijzer? Witte plaat zou ik denk ik persoonlijk niet echt mooi vinden, en dan zijn er twee witte-textuur-platige HFLEs op rij haha