Ja ik ben ook erg gecharmeerd hoor. Het logo doet me helaas wat minder en ik heb geen flauw idee hoe het uit te spreken, maar puur esthetisch bekeken word ik blij.
“Koe”?
Deze is gaaf
Ze hebben ook een diver model aangekondigd. Die zou in november moeten komen.
https://www.instagram.com/p/DBQ8RRXsVYR/?igsh=OHV0dDcyN3RjMWU0
Goedemorgen!
Het is eindelijk zover. Ik ben in Japan! Morgen bezoek ik de Kuoe Flagship store (en enige store) in Kyoto!
Toevallig zag ik vandaag iemand op straat met een Kuoe horloge, ik sprak hem even aan en hij zei: het is een leuke experience om de store te bezoeken.
Ik zal voor de gene die het interessant vinden even een verslagje plaatsen van mijn bezoek. Zijn er nog speciale modellen waar jullie goeie fotos van willen zien? Let me know!
Veel plezier. Tof dat je een verslag wilt uitbrengen. Kijk ernaar uit.
Graag specifiek foto’s van de:
ROYAL SMITH / 90-006 
Leuk man, veel plezier!
Leuk! Zoals ik al eerder zei in dit topic: ik ben echt wel fan van hun designs. Have fun in Kyoto sowieso!
Veel plezier! Leuk om iets te lezen inderdaad.
Ja als hij er al is de nieuwe diver van Kuoe, de Sombrero!
Geniet van Japan! En ook al die andere watch stores niet vergeten he
Voor mij ook een ja!
Ja!
Prachtige stad, matig uitziend horloge.
Goedenavond vanuit Japan!
Kyoto, hele fijne stad, lekker ‘dorps’ voor een Japanse stad. Direct bij aankomst de spullen gedumpt en naar de shoppingmall om Kuoe te bezoeken.
Opvallend druk, volgens mij gaat de marketing hen goed af. Binnen in de, zeer japandi ingerichte store zijn, op een kleine 6 toonbanken, alle modellen te bewonderen. Daarbij een display met alleen bijbehorende bandjes.
Het personeel staat in het midden van de ovale counter en helpt je graag met alle combinaties die er te maken zijn. Na een tijdje hadden ze door dat ik zelf prima met de quick release straps overweg kon en werd ik los gelaten om te mixen en proberen wat ik wilde.
Verschillend van €175 tot €800 kun je in deze categorieen alles vinden, en hebben ze ook een prima vrouwen collectie (van 175€ en quartz modellen)
Het leuke is dat je hier echt kunt mixen en matchen. Ik heb de old Smith in staal met gouden wijzers geprobeerd op een gouden mesh. Was hem niet helemaal maar het idee was leuk.
Je bent hier dus zo een half uur zoet.
Hier nog wat plaatjes voor de sfeer:
En van de duiker:
Het licht in de winkel is wat lastig om mee te fotograferen dus wellicht is niet alles goed gelukt.
Uiteindelijk toch zelf nog geen Kuoe meegenomen, ik merkte dat mijn hoofd nu eerst bij een GS staat en ik kom hier nog een keer terug.
Al met al zeker even het bezoeken waard als je in Kyoto bent. Ze zijn dicht op dinsdagen.
Dankjewel alvast voor de foto’s en het verslagje van Kuoe.
Leuk verslag! Ben nu in Japan met mijn gezin. Morgen gaan we richting Kyoto en ben zeker van plan om langs Kuoe te gaan.
Verder nog naar horloges gekeken in Japan? Verder toevallig nog tips mbt horloges shoppen hier?
Merk dat de tijd beperkt is om naar horloges te kijken voor mij, maar ik wil als we later in Tokyo zijn zeker nog wel naar het Seiko House in Ginza.
Ik heb eerder in een warenhuis hier o.a. een King Seiko SPB369 gezien die mijn interesse heeft gewekt.
Om meteen even de Kuoe bij de horens te vatten: mooi merk!
Geen idee of je ook wil gaan kopen, maar hou even de nieuwe gewijzigde tax free regels in de gaten. Je betaalt nu gewoon de belasting. Deze moet je daarna op het vliegveld terug gaan vragen, als ik me niet vergis.