Laat je blijver zien!

Ik weet het… slechts 2 jaar. Maar de intentie is er! :raised_hands:

Laten we afspreken dat je de advertentie gaat flaggen, mocht je hem in het blauw zien opduiken. :sweat_smile:

2 likes

Deze nu ruim 5 jaar in bezit, ik ben niet voornemens 'm ooit weg te doen.

18 likes

Deze gaan nooit weg…

Ik draag ze beide met veel plezier. Gek genoeg misschien de pilot chrono nog ietsjes liever, terwijl de speedy mijn grail was…

12 likes

Ik deel je mening

1 like

Ik zeg nooit nooit.

Maar ik heb deze deels gefinancierd met wat geld dat ik van mijn moeder kreeg voordat ze overleed:

En er moet wel iets heel geks gebeuren voordat ik deze laat gaan

20 likes

Zou ik in dat geval zeker nooit van de hand doen als ik jou was…

2 likes

Waarom zou je dit weg doen …:hugs:

9 likes

Zeg nooit nooit. Maar deze GMT zegt dat wel elke keer als ik ernaar kijk.

9 likes

12 likes

Ik vind dit zo’n gedurfd en geslaagd ontwerp, geniet elke keer als ik er één voorbij zie komen

1 like

Dit zijn mijn blijvers. Elk met een eigen verhaal.
Moet wel bekenden dat de Datejust de meeste draagtijd heeft. Gevolgd door de sub.

6 likes

Echt schitterend. Ik ken heel het merk niet moet ik eerlijk zeggen… ik ga er eens naar zoeken. :ok_hand:

De Small Turtles willen ook niet weglopen. :sweat_smile:

10 likes

13 likes

Idem! :joy::face_with_peeking_eye:

2 likes

Is grappig genoeg al een topic van. Dat kan ik weten, want ik ben dat topic begonnen.

Ik heb daar een termijn van minstens drie jaar aan vast geplakt, want meten is weten. Er worden hier veel te veel horloges gepost onder het mom van de blijver die dat niet zijn.

Ik vraag me dan ook danig af hoeveel van de 80 antwoorden hier nog gepost zouden mogen worden in het gelinkte topic van mijn hand. :slight_smile:

Van deze horloges roep ik bijvoorbeeld dat het blijvers zijn:

Maar als je in de praktijk wilt weten wat er allemaal sticky is gebleken, zul je toch echt even in dat andere topic moeten kijken.

8 likes

Van deze ben ik zeker dat hij altijd blijft, mijn eerste liefde… Uh in het echte leven bleef mijn eerste liefde niet voor altijd maar das een heel ander verhaal :grin:

6 likes

En hoeveel van de horloges die je daar hebt genoemd in 2022 zijn ook daadwerkelijk blijvers gebleken? :wink:

Klik

En toch is die inslag anders. Want je kan een horloge 3 jaar hebben, maar alsnog weten dat het geen blijver voor altijd is.

1 like