Yup. Als je nou iets te zeiken wilt hebben over Seiko is het hun “USA”- of “Japan”-only modellen.
Ik heb ze daar een brief over geschreven. Waarom krijgen wij de coole modellen niet? Wat hebben wij Japan ooit aangedaan?
Yup. Als je nou iets te zeiken wilt hebben over Seiko is het hun “USA”- of “Japan”-only modellen.
Ik heb ze daar een brief over geschreven. Waarom krijgen wij de coole modellen niet? Wat hebben wij Japan ooit aangedaan?
Dit komt toch wel dichtbij de perfecte dresser welke referentie is dit als ik vragen mag?
Dat snap ik wel! De achterkant is ook
En check ook vooral die structuur van de wijzerplaat!
wat een chagrijnig opgespoten bakkes
Je kijkt 20cm a 30cm te hoog.
Idd usa only, dus even bij de dealer uitproberen is er niet bij. Maar goed, er zijn altijd adresjes.
Godsamme, jij, @jehebtWATgekocht en @anon6060116EV zijn mij langzaamaan aan het overtuigen dat ik een macro lens nodig heb met een langere brandpuntsafstand dan 30mm.
Zo bijzonder. Wat zou het zijn? Met de hand zwart geschilderd voordat hij bedrukt werd? Zou het een bedoeld relief zijn? Het lijkt me wel, ze zijn niet achterlijk. Maar ik ben wel heel benieuwd naar of GS een verhaal heeft bij deze gekwaste datumschijf.
Nerd
Potdikkie wat is ie mooi
Teveel siliconen
In haar lippen dan