Haha…I wish.
Maar… er zijn genoeg modellen die wel beide kwaliteiten hebben (vorm en draagbaarheid).
Geef niet op!
De SBGM221 wordt de volgende poging want die vind ik zo mooi😎
Gelukkig. Er is nog GS❤️
Ja die is echt prachtig👌🏼.
Je kan inruilen hoor👀
Ik heb geen idee, het is een limited. Ik ben juist van het afwisselende, dat is het probleem. Mijn probleem ligt vooral bij het kopen & maar niet verkopen.
Het zijn er nu echt teveel, maar merk ook dat ik steeds moeilijker verkoop, want degene die er liggen bevallen erg goed. Dan denk ik weer… Zal ik m’n impulsen verkopen? Tudor, Oris 400… Deze GS was een inruiler die ik eigenlijk gelijk wilde doprverkopen maar het lukt me gewoon niet.
Tja laat het een gevoels-hobby zijn. Als je er geen goed gevoel hij hebt moet je het NIET doen.
De GS niet nee, want die koop ik niet even makkelijk terug. Net als mijn DJ, Tudor BB eta… M’n Oris koop ik makkelijk terug als ik hem mis & als het dan wat centen kost maakt t ook niet zoveel uit. Misschien wat plek maken bij de wat voordeligere horloges? Subdelta weg, Meistersinger Neo? Ach, ik zie t wel.
Aan mij moet je het niet vragen! Ik ben een ongeleid projectiel.
Ik heb in een paar maanden tijd een;
Christiaan van der Klaauw Ariadne in roségoud, een Tudor BB GMT, een Grand Seiko SBGA211G Snowflake een Rolex GMT Master II, Explorer 1 214270, Explorer II 216570 Polar en een Oyster Perpetual Red Grape verkocht. Het is allemaal veel
te ingewikkeld om maat te houden.
Vergeet je Speedmaster & Skyflake niet.
Netjes hoor!

Vergeet je Speedmaster & Skyflake niet.
haha man man.

Maar b.v. de sbga375 (44gs springdrive) vond ik mooier om te bewonderen dan om dagelijks te dragen.
Ik had precies hetzelfde met de SBGA373. En nu draag ik de snowflake bijna dagelijks. Prachtig en heerlijk comfortabel.

Welke referentie heb je om je pols?
Het is de SBGP007
007, ik zou 'm moeten kunnen onthouden.
Die wijzerplaat is echt fenomenaal
Man man, ik denk toch dat jij één van dé collecties hebt op HF.