Why not?
Vraag hem waar zijn GS is
Niet een beetje saai?
Ik dacht dat ie net terug was na een accident …
Ik ben de definitie van saai.
in vergelijking oogt de kast wat breder idd. 44GS is wel mooier imho
Niet in zijn bezit nu he hij zit op hete kolen
Ik vind het verschil niet zo enorm. Ik vind het voor het type horloge sowieso een grote plaat al.
Wat ook niet helpt dat ze toen ik ging passen ze in de Seiko boutique alleen de blauwe plaat hadden liggen van de A375 (ik weet even type nummer niet). Wellicht dat dat ook extra vertekende.
Of was dat een SBGA203
Meer dat de spring drive van zichzelf steriel genoeg aan doet om er een open hart operatie op uit te voeren en hij, in ieder geval in mijn ogen, iets nodig heeft waardoor het toch wat leuk aanvoelt.
(ook jij bent niet zo saai)
Van mij zou dat malle power indicatortje er zelfs af mogen
De power indicator valt zeker niet in die categorie, alhoewel dat misschien wel is wat men bij GS onder ‘leuk’ en ‘spannend’ plaatst. Zo. lelijk.
Ik associeer het een klein beetje met een ruitenwisser… niet de beste associatie.
Maar goed, quartz zie ik ook weer niet zitten…
Er zijn wel een aantal zonder de power reserve, maar die zijn ietsje duurder
(de SBGD201, 001 is de ouder versie. Dacht dat deze iets van 50k waren)
Plaatje van de SBGD001, wel een mooie wijzerplaat
Even die van @daffie weggeshopt. Het voelt best wel raar zonder gangreserve als je eraan gewend bent.
Ja… dat is waar. Maar die kan ik niet betalen en neem ik daarom niet in overweging.
Ik zou voor zulk geld ook altijd rolex kopen
Ik vind het wel mooier… maar dan is t net de quartz dus dat zullen ze niet willen.
Fair enough, niet zo heel gek.
Brrrrr
Ik vind hem wel mooi zo. Misschien is het ook een beetje dat de power reserve niet heel erg noodzakelijk is. Meer dat het informatie is waar ik zelf echt niks mee doe en het is ook niet echt een ‘complicatie’ waarvan je zegt, ‘poe, dat is wel een staaltje vakmanschap’
Nee, ik geef ook weinig om de power reserve indicator, had ik beter gevonden op de achterkant. Het stoort me ook weer niet bovenmatig.