Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Deze keer ook de datum eraf

Qua uiterlijk wel idd. Denk dat kopers er minder mee zitten, dan gaat t allemaal om de glide.

:joy::see_no_evil:

Kan me hier opzich wel in vinden maar na hem een paar x in handen te hebben gehad voelt het bijna kaal zonder die gangreserve. Als ze nou zo’n fancy plaat erin deden zou het me minder storen zonder ruitenwisser.

6 likes

Helemaal niet zo gek zonder datum en PR…mooie dresser zo. :ok_hand:

2 likes

Je gaat @daffie nog een hartaanval bezorgen :stuck_out_tongue:
Edit: valt wel mee kennelijk XD

2 likes

Nou moet ik eigenlijk nog even spring drive eraf shoppen voor het calatrava effect :see_no_evil:

Haha het was op zijn verzoek dus dat zit wel goed :joy:

2 likes

Haha…en een indice erbij :wink:

Zolang je GS Grand Seiko maar laat staan…hebben wij geen probleem. :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Daar ben ik te lui voor maar speciaal voor jou het budget alternatief van een indice:

En als no date zonder flauwe grapjes :slightly_smiling_face:

Ik vind de SBGM221 echt prachtig. Datum hoort er wat mij betreft zelfs bij op deze.

7 likes

Niets aan veranderen…is gewoon perfect. :ok_hand:

You know you want it! :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl:

2 likes

Als t aan mij lag zou ik eentje van elk uurwerk hebben :slightly_smiling_face:

1 like

IMHO zijn juist die date venstertjes van GS erg mooi uitgevoerd in vergelijking met andere merken…
Niets mis mee!

Je hebt nog een paar plekjes in de watchbox…Go! :laughing:

1 like

Welke van de twee? Ik heb er een om. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gebbetje, ome @Ruud is een beetje een boefje geweest, dus een plaagstootje terug leek me geinig.

No such thing.

sorry maar wasda? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat reken je me in deze aan? :stuck_out_tongue:

1 like

Oja kak, het is index natuurlijk :slight_smile:

En het kriebelt zo, zo erg!

2 likes

Hahaha… Dat gezeik over die Stargate, natuurlijk. Dat deed pijn hoor. Ik heb hete tranen in m’n tequila zitten huilen. :slight_smile:

Maar goed, hier nog even een foto van de GS om de pols.

Wel te lui om een nieuwe foto te maken. :slight_smile: Sorry, @W2them.

9 likes

Das ook een pauper-Seiko. :stuck_out_tongue:

Ik snap niet waarom je de datum weg zou shoppen op die GS van @daffie. Die power reserve, daar kan ik in komen, maar die datum heurt gewoon bij dat horloge.

Bovendien, de kalligrafie en afwerking van die datums is ook meer dan prima, dus ik zou er zelfs niks aan veranderen.

3 likes

Geen flauw benul, hoe kwam ik op dit idee :grin:

Ik vind de datum op dit horloge ook tof ja. Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit had gezien als no date à la SBGW231 maar daar moet ik even wat langer voor zitten. Ik zat gewoon lekker aan te kloten :slight_smile:

1 like

Corona Cutten… :laughing:

2 likes

Was aan het dollen :+1: binnenkort speel ik hier ook weer mee.

1 like