Hnm… wellicht even in NL informeren dan …
Heb t ff opgezocht. Zie de posts vanaf nr 3700 ongeveer in dit topic. Van oa Daffie. Pool is idd niet officieel gecertificeerd via GS
Thanks voor de effort.
Ik heb slechts een KS die ik wil laten doen… maar wellicht heb ik een kansje dat te regelen.
Mensen, m’n GS is terug in het land. Het was een lange en zware bevalling, maar Seiko Nederland heeft 'm richting de Boutique gestuurd. Ik hoor morgen of overmorgen wanneer ik terecht kan.
Yay.
Dan heb ik naast die Yema Flygraf in het zwart een tweede patrijspoorthorloge met lume en verticale brushing op de bezel in de kist liggen. Misschien een idee om een shootout te doen of zo.
Hoe dan ook, ik ben blij dat er eindelijk iets van beweging is.
Heb jij een Seiko van meer dan 300 Euro? Wat zeg je me nou? Lummel.
2 king seiko, 3 als je een sarb mee telt
sbgv is lichter groen-blauw (petrol?) met duidelijke sunburst. Sbga is veel donkerder, lijkt soms zwart met veel subtielere sunburst.
Beide schön
Via de reguliere GS kanalen in NL? Zie ze niet staan op GS website…
What has been seen… Dit is wel jammer idd.
Wel echt mooie kast verder!
Zou een waardige opvolger van deze zijn:
Maar bij deze stoorde het dikkere gepolijste kastdeel thv de band me ook…
Echt supermooi! Van harte.
Petrol
Waarom post jij dan in dit topic?
Maar even serieus, die Pool waar we het over hebben schijnt een echt serieuze restaurateur te zijn. Ik weet niet of hij ook KS doet, maar hij heeft een uitgebreide bibliotheek van informatie, tekeningen en foto’s, naar verluid, zodat hij de oorspronkelijke lijnen van vrijwel iedere GS kan restaureren. De man heeft ook een goede reputatie.
Waarom “GS Certificering” mee zou tellen… Ik zou eerder afgaan op de door de man behaalde resultaten.
Bedankt mannen, ik moet zeggen dat de afwerking supermooi is. Ik heb vandaag al zeker 30x gekeken naar “hoe laat het is” maar weet de tijd nog niet
Heerlijk is dat…leuk fenomeen. Je blijft kijken…
Omdat die pool ook KS (en andere Seiko’s) restaureert en ik dat overwoog te doen.
Ik kijk graag naar GS. Ik overweeg nog steeds een springdrive.
Toch wel?
Mocht je nog een spring drive sub homage willen
Nee, dat is dan een van de weinige GSen die ik dan echt niet mooi vind
Maar het is net een sub
Sub is mooier
En Rolex
Ik mik eigenlijk op een SBGA285 op dit moment, want dat lijkt me een mooi compromis in eenvoud en size. Ik vind de SBGA375 ook mooi, maar net te lomp denk ik.
Maar heb niet zo’n haast.
weinig lomps aan hoor. is niet zo dik
Ik snap dat je gewend bent aan het groene gedeelte, maar plaatjes aub. Kappe met die ref nrs, niemand weet waar je het over hebt
(Lees: ik ga echt geen ref nrs onthouden)
Gepast. Ik vond m in vergelijking met de net iets kleinere SBGA285 iets lomper en dikker aanvoelen. Vond het prijsverschil ook moeilijk te rechtvaardigen trouwens.
Voor @maartenE, dat is de SBGA375 is deze:
De SBGA275 is deze: