Van harte! Prachtige aanwinst.
Dank je, ik ben echt in mijn nopjes met deze GS
Whowwww
Hoe bevalt die Gmt?
Krijg jij de juiste fit om de pols ?
Dikke prima, ik heb deze al een heel jaar. Daarvoor dezelfde (001) ook al een jaar. Eigenlijk heb ik hem twee jaar. Dat is uniek in huize Zulu. Prettige fit ook, hoewel ik hem in de zomer voornamelijk op een elastiekje zet.
Super die wijzerplaat! (En de rest natuurlijk ook)
Iemand likete mijn foto van mijn sbga105, en ik realiseerde me weer wat voor prachtig horloge dit is. Ook al ligt hij alweer een tijdje in de doos:
Ik vraag me af of t blauw van de springdrive (sbga 375) zelfde blauw is dan de sbgv225?
Nee. Die can de 375 is donkerder/paarser
Why
Teveel alternatieven
Ah
Verpatsen dan
En die Pool dan?
Goed om te weten. Mss ga ik als dan toch in Amsterdam ben maar eens langs in mijn minst favoriete botique om eens te passen…
Hmmm. Reverso Tribute is officieel blauw. Maar word onder bepaald licht ook paars…
Ik dacht begrepen te hebben dat die geen officiële training gehad heeft bij GS.
Hnm… wellicht even in NL informeren dan …
Heb t ff opgezocht. Zie de posts vanaf nr 3700 ongeveer in dit topic. Van oa Daffie. Pool is idd niet officieel gecertificeerd via GS
Thanks voor de effort.
Ik heb slechts een KS die ik wil laten doen… maar wellicht heb ik een kansje dat te regelen.
Mensen, m’n GS is terug in het land. Het was een lange en zware bevalling, maar Seiko Nederland heeft 'm richting de Boutique gestuurd. Ik hoor morgen of overmorgen wanneer ik terecht kan.
Yay.
Dan heb ik naast die Yema Flygraf in het zwart een tweede patrijspoorthorloge met lume en verticale brushing op de bezel in de kist liggen. Misschien een idee om een shootout te doen of zo.
Hoe dan ook, ik ben blij dat er eindelijk iets van beweging is.
Heb jij een Seiko van meer dan 300 Euro? Wat zeg je me nou? Lummel.
2 king seiko, 3 als je een sarb mee telt