Ik heb hem gezien en omgehad. De afwerking is zeer zeker gewoon Grand Seiko. Hij staat nog steeds op mijn lijst. Wellicht geeft dat een indicatie?
Wat zeg je dat mooi
Dat is zo, en daarenboven is dit tevens de enige correcte weergave van het tijdsverloop.
Nee, jij flippert zo veel
Ik zal haar met alle tederheid liefhebben voor zolang deze liefde duurt.
Hopelijk dit keer wat langer dan twee maanden.
Ik heb geprobeerd om de beschrijving zoals Grand Seiko die geeft in foto’s te vangen. @purple300 en @Fate_Amenable_To_Change
Tsukiyo: The bright moon against the dark autumn sky. The dark blue to celebrate the autumnal equinox and represent the autumn clouds as they float through the sky.
Er zit dus een afwijkend patroon in het “totale” patroon op de plaat. (horizontaal bij het datumveld, een “wolkenflard” en ook tussen de 9 en 10 het beste te zien. Afhankelijk van het licht op meerdre plekken van de plaat, heel subtiel). Los nog van de sunburst, die niet altijd aanwezig is.
Je moet het in het echt zien, dan komt de beschrijving tot zijn recht, op foto’s is het eigenlijk niet te doen. Ook de combinatie met de zilveren datumschijf… Het totaalplaatje is eigenlijk op een foto niet te doen.
Haha, hij vroeg naar de kwaliteit/afwerking.
Voor rest bieden resultaten uit het verleden… etc.
Dat heeft inderdaad wel wat!
Ik kan natuurlijk gaan zoeken op google, maar goed, ik kan het hier ook vragen.
Wat kost zo’n lederen GS band ongeveer?
Prachtige band! Wat voor band is dit?
Nee is geen GS band, deze heb ik toen met veel zorg uitgekozen voor de SBGA083.
GS Buckle los aangeschaft bij Paul (Pange horloges)
Erg tof!
Alle info hier te vinden
Ik kende zijn website nog niet. Ik zal hem ook in de gaten houden!
Kunnen ze polijsten, die jongens van GS?
Best wel.
Kan het nog steeds moeilijk bevatten dat ik zo’n kunstwerk op de pols mag hebben.
Schitterende foto waarop de belijning heel mooi uitkomt!