Die is ook jammer. Maar ze doen dan soms ook weer dit, voor het 50 jarig jubileum van de Nissan GT-R. Hoe lelijk is die sticker, en hoe gaaf die rotor ( SBGC229)?
Wow. De gravure in het glas van de caseback van mijn sneeuwvlok viel me pas na een week op. Op de foto krijgen is ook nog een hele toer. Dus ze kunnen wel subtiel.
Uit de showroom ben ik het met je eens. Na vijf jaar echter niet, dan zie je toch dat die ‘premium’ materialen de tand des tijds minder goed doorstaan. Blijkt dat minder ‘premium’ materiaal ineens een stuk ongevoeliger zijn voor slijtage.
Dat is mijn ervaring met behoorlijk wat auto’s van heel veel merken
Of dit door te trekken is naar Grand Seiko betwijfel ik echter…
Ik heb op dit moment alleen oudjes (Audi) van nu 29 en 26 jaar oud. Die kraken wat meer, maar doen het nog best. Mijn ex A3 Sportback uit 2009 had na 4 jaar niks aan slijtage te zien, maar wel een kapotte turbo, ketting spanner en een koplamp. Gelukkig bleef de DSG heel. Heel duidelijk de invloed te zien van kostenbesparingen overal waar het maar kan.
In Maleisie waar ik nog wel eens voor werk kwam, is dat ook mooi te zien. De BMW’s en Porsche’s kunnen toch een stuk slechter tegen de warmte dan de hardplastiken Toyota’s, KIA’s, Honda’s en Protons.
Voor mijn GS is dat afwachten, die heb ik nog geen jaar. Maar dat gaat best goedkomen denk ik, en anders noem ik het a la @Fate_Amenable_To_Change Wabi Sabi
Hierbij toch even mijn nieuwe aanwinst voorstellen. Overgenomen van @jehebtWATgekocht . Lang geleden dat ik nog eens zo blij ben geweest met een horloge. Voor mij echt de max. Zou bij deze ook Maarten nog eens willen bedanken voor de sublieme transactie, het vertrouwen, de stroopwafels en het goede gevoel. Was klasse, van begin tot einde…