Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Superb

1 like

Ja was 'm toch niet helemaal voor mij. :man_shrugging: Plus had weer zin in GS :blush:

2 likes

29 likes

Prachtig man! :ok_hand:

2 likes

Prachtig werkelijk

1 like

Heerlijke foto’s :heart_eyes:

1 like

19 likes

Super aanwinst :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Nee alleen gepast vandaag :sweat_smile:. Maar wel heel gaaf deze.

Mooi! Gitzwarte wijzerplaat :ok_hand:. Heb je deze serieus in overweging?

1 like

Damn … had hem graag van je overgenomen want sta op punt er eentje aan te schaffen …

Twijfel nog wat tss de zwarte of witte, maar wel zeker op de rubber strap.

Enjoy the GS !

1 like

Ik niet maar een maat wel. De minimale rode accenten maken het echt af.

2 likes

Ah joh…jammer idd. Ps de witte is ook erg fris. :+1:

2 likes

23 likes

Verandering van spijs… etc.

19 likes

Fraaie macro! Nieuwe aanwinst?

1 like

Tsja… keuzes, keuzes…

Steeds verder terug naar mijn allereerste “echte” Grand Seiko keuze set. het bloed, kruipen, etc.

De SBGA273 is toch vertrokken @bordewolf had hem al door.

Ik heb drie jaar om de Snowflake heen gedraaid, en hij moest er toch komen. Het begon hier:

En zo ben ik van de SBGW253 (met de Snowflake op nr. twee) naar de wat sportievere SBGR305 gegaan. de SBGW253 is voor mij té steriel koel perfect. Die SBGR305 was passender, maar vanwege een emotionele bevlieging maakte die plaats voor de Glashutte Panomatic lunar. Wat hem dus niet werd omdat het geen GS is. :wink:

Toen de SBGA273 en dat is toch geen compensatie gebleken voor mijn oorspronkelijke wens GS.

Met dank aan de motiverende woorden van @purple300 overigens die me toch over de streep trok met zijn ervaringen met de Snowflake.

Deze is in ieder geval binnen, (helaas?) in plaats van de SBGA273. :smiley:

25 likes

Uit het oog, uit het hart. En al zo in vervoering van Spring Drive dat je je sbgH273 nu al twee keer sbgA273 noemt… Helaas, die SBGH273 is een speciale.

Wat ik mooi vind aan de kast van de Snowflake, gelijk aan mijn SBGA001, is het naar binnen lopen van de zijkant. ik ben brildragend -5, dus zie 's ochtends niet zo veel. En als ik dan mijn SBGA001 aan beide zijkanten pak om hem om te doen, dan voel ik die kast naar binnen lopen. Dat is altijd weer een fijn moment. Tactiele genoegens. Dat heb ik nog met geen enkel ander horloge ook zo.

7 likes

Jij hebt toch ook de Citizen chronomaster wabi paper? Komen deze 2 niet te dicht bij elkaar?

1 like

Deze is zeer mooi

1 like