Prachtig👍
Haha…goed bezig. Die 253 vind ik erg gaaf.
Al blijft de 003 ook nog gewoon super.
Nog zo’n goed idee.
Ben ik het volledig mee eens.
Thanks voor je uitvoerige antwoord. Ik zag dat deze zelfs een verstelbare sluiting heeft. Weliswaar met vaste verstelling, maar ze beginnen het te leren.
In de uurwerkrange van GS heb ik nu een highbeat een Quartz en een automaat (gehad). De springdrive mist dus nog. Ik ben het met @amusicar en jou eens dat bij twijfel ik het niet moet doen. Apart hoe een mens zich toch voor 20 procent laat verleiden…
Dank beide, toch weer geleerd dat voor mij het uiterlijk van een horloge belangrijker is dan het (high-tech) uurwerken dat erin zit.
Familiefoto. Misschien volgend jaar nog eentje bij.
Die SBGN007 zou het in meerdere opzichten wel echt af maken!
Mooi hoor
Gelukkig is 2021 al dichtbij
Ziet er fors uit voor 40,5mm.
De kogel is door de kerk. Verkoop van mijn SBGN007 loopt niet storm…en dat is nog zacht uitgedrukt. Ik ruil 'm daarom in en er komt binnen 1 a 2 weken een kakelverse SBGA283 voor in de plaats. Vers vanuit de Zaratsu Studio en inmiddels onderweg naar NL. Heel gaaf.
(Ja ik had de oude versie eerder maar wilde persé de nieuwe variant met alleen Grand Seiko op de plaat…en hagelnieuw uit de Studio)
Fan-tas-tisch, is dit je blijver!?
Yes! Dit wordt mijn keeper. Daarnaast beetje aanklooien in lager segment…
Wat een goede keus daarvoor!!! Mijn complimenten! Perfect om één vast horloge te hebben en heerlijk te flipperen eromheen.
Dat soort signalen geef ik meestal af als ik volgende week weer ga flipperen David super mooi horloge trouwens!
Thx kerel. En idd exact wat je zegt. Prijs kwaliteit verhouding is GS gewoon ongeëvenaard…zeker in de prijsklasse tot 4k. Mooie keuze ipv de Zenith.
Dankjewel!
Haha…erg herkenbaar idd. Maar deze blijft. Is al langer het plan. Nu werkelijkheid.
Dank je.
Onbegrijpelijk eigenlijk. De grillen van het blauwe gedeelte zijn onvoorspelbaar. Hun verlies, jammer dat deze het forum verlaat.
Ja blijft apart. Maar ik zie het ergens ook wel. Als je toch in de markt bent voor een GS quartz én je niet persé een limited hoeft dan kun je ook voor rond 2.4k wel terecht.
Terecht punt. Veel plezier van de veerrijden