Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Mooi, proficiat! Toch de 20% van brunott niet afgewacht :thinking:

1 like

Dankjewel! Inruil was nu de beste optie voor mij. Verkoop van de GS loopt voor geen centimeter. :grin: Had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd…zie mijn punt hierboven mbt GS quartz.

Haha oftewel lenteritje :nerd_face:

1 like

Ja, hij draagt redelijk groot. Dit is 42 op dezelfde pols

12 likes

Super trio!

Maakt me wel nieuwsgierig naar de rest van de kist :slight_smile:

2 likes

Wat mis ik die plaat…

Ah, okay. Goede oplossing dan. Veel plezier met de 283. Ik vind de 283, 293 en de 211 mooi. Vanavond om 00:01 maar is brunott openen denk ik :innocent:

3 likes

Ha…mooi plan. :grin:

2 likes

Prachtig! Nu nog ff geduld hebben… Maar GS is best snel, ook qua levertijd presteren ze boven de verwachting.

Vandaag opgehaald, op de foto zijn ze mooi. In het echt nog veel mooier.
Happy man.

18 likes

Succes! 211 it is?

Heb jij die ervaring ook @JPM?:wink:

1 like

De mijne zat op een boot uit Japan met een ferme tegenwind. Kan gebeuren.

3 likes

Van mijn SBGV247 ook niet :slight_smile:

Het is dat ik geen nieuwe GS hoef, maar waar doe je dat? Inruilen?

Ik heb via Marktplaats nog de meeste reacties gehad, ook wel serieuze.

Inderdaad. En omdat je een GS bijna individueel moet beoordelen omdat de typeaanduiding / benaming zo weinig houvast geeft, is het lastig promoten.

Maar het ziet er dus naar uit dat mijn SBGV247 lekker in de collectie blijft, wat ik ook geen straf vind. Maar ik had me voorgenomen dat er eerst eentje uit moest, voor er weer eentje in kwam :frowning:

1 like

Ze gaven in januari aan, tijdens de verbouwingschaos bij Van Willegen, toen misschien jij wel de laatste Sneeuwvlok op voorraad daar kocht, het tot midden-eind maart zou duren. Daar was ik na een bezoek aan een R**** AD al lang blij mee. Maar hij was er al in de eerste week van Februari. Dat zal dan een powerboat met wind in de rug geweest zijn :wink:

Tijdje terug daar de canvas band van mijn SBGV245 verkocht aan een oudere meneer uit het noorden van het land die een vervangende band zocht voor zijn compleet afgeleefde GS. Hij wou hem per se ophalen en heeft een erg net bedrag achtergelaten. Dat was me hier nooit gelukt.

Band niet los verkopen en geen inruil = uitdaging hier.

1 like

Die Snowflake van mij moest ook besteld worden, maar was er binnen mum van tijd. De Skyflake liet iets langer op zich wachten.

1 like

Je mag het horloge wel zonder de stalen band kopen, dus met de twee originele banden. Maar niet de stalen band zonder het horloge :slight_smile:

En inruil mag, als het maar een topper is, eventueel ook met cash up van mij.

Maar degene bij wie ik dat heb voorgesteld wilde zijn topper niet kwijt :slight_smile:

1 like

Die voorraad-teller bleef maar op 1 staan. Ik belde ze om te bestellen ipv via de website, en toen was hij net verkocht en zou later die week opgehaald worden. Maar een weekendje Den Haag met de familie ipv alleen heen en weer met de auto was ook een mooie manier om mijn eerste GS te kopen.

Is mijn eerste keer inruil bij een juwelier. Meestal weet ik onze Jaap wel te vinden, maar dit was gevalletje op zoek naar een specifiek model. Ik ga 'm inruilen bij Eugene van Baal.

Hmm… :grimacing: :crossed_fingers:

Dankje! Ik begreep dat de batch al onderweg is, dus met een beetje geluk duurt het niet al te lang.

Beauty…van harte! :ok_hand:

3 likes

Bij mij was dat hetzelfde. Hij was mij toegezegd maar de medewerkster had een foutje gemaakt in referentie. Hij was dus al weg en toen mocht ik hem alsnog bestellen overgoten met een sausje van ‘omdat u het bent’. Reken maar dat ze een gigantische omzet hebben gedraaid met die verbouwing.

2 likes