Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

De rest van de doos, zonder Snowflake en m’n laatste aanwinst.

image

Al een foto van een tijdje geleden. Post ook niet zo dikwijls.

16 likes

die coke en rootbeer :heart_eyes:

Wat gaaf dat je de kuifje speedmaster hebt :scream:

Zo zie je maar dat wijsheid met de jaren komt. :laughing: Prachtig cadeau.

Ja dat is wel een dingetje met Grand Seiko ja

1 like

Ik weet het nog niet. Ik vind de sbga293 ook erg fraai. Deze heb ik een tijdje geleden gepast bij Jaap en was toen erg onder de indruk. Ik wilde toen eerst een ander horloge verkopen en toen was hij weg. Een skyflake of snowflake met deze korting is ook erg aanlokkend.

We hebben nog tot 00:01 :innocent:

1 like

Die SBGE 255 is nog weer 1,6mm dikker als :point_down:,

en die SBGR 311 vind ik al behoorlijk aan de maat.

5 likes

Ik weet niet of dat een GS dingetje is hoor.

1 like

Van harte gefeliciteerd! Subliem! Heel mooi!

1 like

Dankjewel! :facepunch:

Net wat filmpjes bekeken. Zeer fraai hoor. Eigenlijk best raar dat deze toch substantieel minder kost dan de sbga293. Zeker als je meerekent dat deze de stalen band heeft. Zit er verschil in het uurwerk of afwerking dan? Ik ben echt een gs nitwit btw

1 like

Ben naar aanleiding van de aanbiedingen bij Brunott ook bij deze uitgekomen. Had verwacht (en gehoopt) dat dit het bewuste exemplaar was…had ik dat boek kunnen sluiten😬. Gekke gedoe met die horloges…

1 like

Ja blijft idd een flink verschil in prijs terwijl ze beiden het 9R65 uurwerk hebben. De 293 is 40.2mm en de 283 is 39mm. Geen verschil in afwerking lijkt mij. De 293 heeft een open caseback en een box-shaped saffier glas.

Hoe bedoel je?

Als ie verkocht was had het voor mij waarschijnlijk over gegaan. Nu nog steeds de drang om die bij Brunott te kopen. Vorige week 2 gekocht, dit jaar 5 in totaal…:thinking:.

4 likes

Oh haha op die fiets. :grinning: Go! :ok_hand:

2 likes

:grimacing:

1 like

Kan ik alleen maar beamen, beide zijn geweldig!

16 likes

18 likes

Ja er is wel degelijk verschil maar prijzen kun je echt niet objectief vergelijken bijeen luxe product.

1 like

Snap ik maar gezien het identieke calibers betreft en de ‘goedkopere’ variant voorzien is van een stalen band vroeg ik af waar het verschil precies in zit.

2 likes