Had gekund maar het ergste vind ik dat ik het op de site had gecheckt! Er staat afspraak is niet nodig, u bent altijd welkom. Dan kunnen ze voor mij de … krijgen. Kan ik niet goed tegen.
Ach nee, wat een domper. Was je nu maar iets later gegaan, ze hebben nog ruimte genoeg zo te zien:
Da’s flauw, hoe weet die nu zonder GS wanneer er 2 uur voorbij zijn
Ja, ze hebben het niet door de hele site veranderd blijkbaar. No problem ik zit niet zonder en geen halszaak, enkel wat frustratie!
Niet handig inderdaad. Zeker zoiets cruciaals moet gewoon heel duidelijk zichtbaar worden gemaakt.
Jammer man!
Had je een specifiek GS model in gedachten bij Brunott? De SBGA283 is er nog
Yep ik wilde de sbga283, de sbga211 en de sbga407 naast elkaar zien en er dan 1 kiezen. Maar ik wil ze gewoon nog ff live zien en dan kopen anders kan ik ze beter bij Harvey store bestellen met meer korting
Zo dat was denk ik uiteindelijk nog een pittig lastige keuze geworden…de wijzerplaat van alledrie is fenomenaal.
Kom even naar het Gooi rijden. Dan kun je mijn SBGA001 (interessanter dan de 083/283 vind ik), SBGV247 en de SBGA407 van @jehebtWATgekocht naast elkaar zien. In beginsel allemaal te koop. Allemaal full set. Wel ook even een afspraak maken, helaas
goede smaak! Ik ben nu wel benieuwd wat de keuze zou zijn geworden.
Wie, wie, WIE, is er vandoor met de Sbga293? Nou, Nou!?
Die was weg idd
Mijn interesse ligt specifiek bij de spring drive.
Maarten moet dan maar ff naar Oeteldonk komen😂
En @Vespaed, @amusicar weet inmiddels ook wel dat horloge overdrachten niet perse saai hoeven te zijn (met een lampje bijschijnen in een mooie, maar donkere, omgebouwde zolderkamer in de plaatselijke taverne terwijl amusicar wel erg enthousiaste marktplaatskopers van zich af moet schudden… in ieder geval niet zo steriel als bij een gerenommeerde juwelier je nieuwe horloge MOGEN ophalen (of in jouw geval, quod non).
We zullen in ieder geval je hartelijk ontvangen als ware het Brabant in ‘t gooi
Kunnen we gewoon fotos blijven posten? Laten we voorkomen dat we als de mensen in het groene gedeelte worden en non stop ref nummers lopen te spuien
Edit: met fototje van de SBGA293
Oei, dat klinkt niet best inderdaad…
Gelukkig zijn er ook andere GS dealers in NL!
Zou ik wel even van tevoren bellen, wel jammer dit van ze.
Ik - met dezelfde spontaniteit van vanmorgen - had al een telefoontje verwacht dat je linea recta na Rotterdam, naar Hilversum af zou reizen Ed!
Een boterham met duo brunotti staat voor je klaar in ieder geval
Pff balen @Vespaed. Ik begrijp de getrokken lijn ergens wel. Door Corona speelt men een beetje paniek-voetbal, ofzo. Het is juist het buiten de hokjes denken dat een winkel maakt en onderscheidt. Ze hadden een uitzondering kunnen maken voor iemand die dat hele eind heeft gereden. Ik zou hier ook echt niet blij mee zijn. Misschien kun je eens naar Reijersen gaan, daar word je vast in de watten gelegd.