Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Heb je nu voor de foto de kroon rechtgezet zodat de letters GS horizontaal staan?

2 likes

14 likes
2 likes

Ha ha, stond te laden bij Dordrecht in mijn armoedige fiscale leasebak :joy: Had gekund dus. Ik wacht nu wel af of ik ergens een wereld deal zie of ik ga gewoon weer een extra rolex sparen :sweat_smile:

3 likes

Ja dat zou je denken. Maaar ik ben gezegend met een exact rechte kroon in gesloten stand!! Voor een liefhebber van GS waarbij het draait om perfectie is dit voor mij een dikke plus :grinning:

2 likes

Erg fraai deze! Het was meer frustratie gezien het feit dat ik hun site van tevoren had gecheckt. Ach geen derde wereld probleem gelukkig.

1 like

Maar ook hier zie ik wel expliciet staan: LET OP! Afspraak maken voor BF kan hier. Al snap ik je frustratie, en zeker als je aangesproken wordt en ze dus iemand verwachten die er (nog) niet is :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ach nooit een straf terug naar Oeteldonk te gaan :heart_eyes:

zo verschrikkelijk mooi

2 likes

Je zegt het goed, er staat kan je een afspraak maken, de regel erboven staat zeer duidelijk dat het niet noodzakelijk is. Ach frustratie is al een beetje gedaald en dan geen GS. Ik zal er niet minder om slapen.

En Oeteldonk altijd gezellig!

1 like

De SBGA001 is ook spring drive. De nummer 1 spring drive Grand Seiko ever zelfs. Vandaar 001 :slight_smile:

2 likes

Sorry, ik ben niet zo thuis in al die namen. Ik dacht ik ga het gewoon een keer proberen want ik lees vaak positieve reacties op GS.

SBGA001:

7 likes

Voor mij als nitwit lijkt deze op de 283 welke ik wilde bezichtigen. Die was nieuw redelijk geprijsd vond ik. De handopwinder bij Jaap is ook een optie. Altijd gezellig bij Jaap😁

precies deze incoming !! :heart_eyes: hopelijk morgen

13 likes

Fantastisch! Nog steeds een van de mooiste GS-en in mijn mening. :ok_hand:

1 like

Tijd geleden gepast en ik vind deze erg fraai! Proficiat.

Ps Excuses voor de beroerde foto.

11 likes

sorry :grimacing:

Haha, mooi! Gefeliciteerd. Even doorgepakt dus :+1:

1 like

Klopt, alleen dan mooier met wat complexere uitvoering en styling :slight_smile:

De 283 heeft een list price van 3.800 euro, de 201 heeft een list price van 5.000 euro. De 201 heeft dezelfde kastvorm als de 211 (de snowflake) maar dan in staal ipv titanium.

2 likes

13 likes