Ik vind je huidige GS ook prachtig! Ik zou de quartz erbij doen.
Wat een teleurstellende ervaring!
Niet meer naar die zaak terug gaan is mijn advies.
toch wel mooi zo
Poging gedaan om die echt mooie warme kleur te fotograferen. Horloge zit sinds vorige week rond mân pols gebrand⊠(morgen Snowflake)
Mooi hoor. Lastig te doorgronden al die referenties en (kleine) verschillen. Die 283 had een leuk probeersel kunnen zijn. Ach i get over it
Net of je bij Rolex ooit een wereld deal ziet⊠maar het is wel een mooie bonus als je er eentje kan scoren. Kunnen ze niet gewoon bij Brunot een 211 een dagje reserveren dat je die morgen op afspraak komt passen. Met zoân elektrokar zoef je er zo gratis heen (doe ik ook altijd ).
De wereld deal bij Rolex is dat je je sub over 5 jaar weer kan verkopen voor evenveel of meer geld. Om dat goed te maken moet je bij je GS best een beetje korting krijgen
Ik heb ook nergens commentaar van welke aard over de deal zover ik weet. In ieder geval niet mijn bedoeling.
Ik uitte enkel mijn frustratie dat ik niet welkom was zonder afspraak terwijl dit op hun eigen site wordt tegengesproken. Dit werd versterkt door het feit dat deze rit mij 4 uur in beslag nam. Ik zie verder geen problemen hoor, genoeg GSâen beschikbaar daar heb ik Brunott niet voor nodig.
Ik hoorde net wel dat ze mensen vragen niet meer naar het centrum van Rotterdam te komen. Je was niet de enige!
Misschien wel, misschien niet. Je kan je hand ook overspelen. Ik heb geen glazen bol, had ik die wel, dan weet ik nog wel betere toepassingen dan deze
Zo vatte ik het ook niet op hoor. Ik las je verhaal en ben het volledig eens. Dat is ook wel heel erg stug en niet klantvriendelijk. Fysieke winkels lijken zich er nog steeds niet bewust van dat daar hun bestaansrecht ligt. Het was toch niet zo moeilijk geweest om ff een tijdslotje te maken en je binnen te laten. Administratie weer op orde en lekker passen. Kost toch weer business en zonde van iedereen zijn tijd.
Ik vind het sterk dat je dan ook bij je principes blijft en gelijk rechtsomkeert gaat. Ik zou al zo op een GS idee zitten dat ik me 2 uur McD koffie aan zou laten naaien om te wachtenâŠ
Als ik die tijd had gehad was dit zeker een optie geweest maar ik had een meeting in Utrecht in de middag
Mooie keuze! Champagne dial en springdrive, op je lijf geschreven dus ik ben benieuwd of je je voornemen zal kunnen waarmaken
Dankje Jasper. Mân goede voornemen voor komend jaarâŠen hopelijk komende jaren.
Hou maar op met die plaatjes. Had die dingen net weer uit mijn gedachten gezet
Ach, het zal nergens perfect zijn, ik moest even afhaken vanwege een rugprobleem, maar mijn vrouw is gewoon op afspraak bij Brunott geweest, lekker cocktailtje gekregen, deal gemaakt, uiteraard niet voor een GS, maar voor iets anders.
Gezien het aantal vierkante meters in de Rotterdamse winkel en de strenge handhaving daar, Ă©n BF, Ă©n, wat ik van mijn vrouw hoorde hoe druk het toch was Ă©n de afspraken die uitliepen snap ik heel goed dat er een âdeurbeleidâ is. Jammer en het klinkt klant onvriendelijk, maar ik denk dat ze het ook anders gewild hadden.
Ik heb geen aandelen, en begrijp de frustratie van @Vespaed als je inderdaad van ver komt. Maar ik kom al jaaaaaren bij Brunott en heb zelf nog nooit een negatieve ervaring gehad.
Als je een SBGA211 wil bezichtigen en het verhaal uitlegt, zijn ze denk ik niet eens te beroerd om een verlate BF korting te geven. Mits het natuurlijk niet maanden later is. Overigens ga ik daar natuurlijk niet over, maar ik spreek uit ervaring.
Sorry, ik moest even een lans voor ze breken.
Maar terug naar GS!
Is de titanium Snowflake grade 5 trouwens?
Zomaar een vraag
Eh, high-intensity Titanium, ik weet niet of dat Grade 5 titanium is.
Snap ik zeker want het was ondanks het vroege uur al erg druk. Mijn frustratie was dat zij op de site vermelden dat een afspraak niet noodzakelijk was en ik op die info vertrouwde. En je hebt gelijk ik heb altijd wel 20% of meer gehad op mijn horloges, rolex uitgezonderd.
Ps, met zoân foto op de Gs site gaan ze meer verkopen vermoed ik. Erg fraai. Is deze kast ook mooi op lederen band?