Wat is dit uberhaupt?
Wat een boardroom horloge wel is? Iets waarmee je je comfortabel voelt als je in boardrooms verkeert?
Sommigen vinden dit:
https://www.hautetime.com/5-watches-for-the-boardroom/78417/
Ik vind de 031/231 heel mooi voor de boardroom.
Ik vind zelf dat een horloge ook wel een beetje uitgesprokener mag zijn. Maar het mag geen afbreuk doen aan hoe serieus je boodschap over komt. Liever nog daaraan bijdragen. Maar hoe flamboyanter je zelf bent, deste flamboyanter het kan natuurlijk.
Hoe past u een 44mm als ik net de foto zie, zelfs 40mm lijkt me al groot
Je hebt gelijk hoor, 37-41 is mijn sweet spot. Lug to lug max 50.
Mijn pam past net maar een pam behoort wat groter te zijn vind ik😇
En het is uiteindelijk tijdelijk tot @Veblen zijn 512 (42mm) beu is
Dit is 40mm, vertekend toch wel vaak
Staat prima!
Staat dikke prima inderdaad! Dan neem ik de Pam512 daarna van u weer over .
Goh, dat was een licht provocerend topic uit de oude doos .
Inhoudelijk helemaal met je eens.
Los van de persoon, is ook je rol en boodschap die dag soms nog van belang. “Timing is of the essence” zeggen de Britten dan zo mooi.
Als (bij wijze van spreken) Pieter Elbers een zeer pijnlijke boodschap moet verkondigen zou die beter geen geelgouden Patek aandoen denk ik dan.
Is dit zo vreemd
Ik vrees dat uitleg niet zinvol is.
Ik ben me van geen kwaad bewust. Het lijkt erop dat elke woord op een gouden weegschaal gelegd moet worden. Ik ben in ieder geval blij met mijn seiko. Daar ging het in dit topic uiteindelijk over.
Zag tot mijn verbazing een Grand Seiko Peackock GMT, SBGJ227G te koop staan via Chrone24. Verkoper is veiling van Chrisie’s in New York. Zie foto van mijn eigen exemplaar.
Zo, wat gaaf. Wat een mooie staat ook voor vintage, lijkt wel NOS. Of is het gepolijst?
Hij ziet er op het oog inderdaad uit als NOS. Met de loupe zie je wat dingetjes, maar deze kast is als enige / een van de weinige Grand Seiko’s van HSS staal gemaakt, gehard, dus misschien dat hij daarom de afgelopen 50 jaar zo goed overleefd heeft.
Spijtig. Maar het was wel aangekondigd op de web-site voor de vrijdag.
Eh… neuh… pfff. Wel bedankt voor het delen! Ik kende ze niet.