Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Zie screenshots in bovenstaande topic. Blijkbaar stond het op een plek goed maar op een andere plek (pagina afspraken) stond het verkeerd. Zoals reeds gemeld had ik voor mijn vertrek de website gecheckt!

Maar het is uiteindelijk meer dan goed gekomen!

1 like

Sluiten wel mooi aan zo te zien!

2 likes

Inderdaad. Ze vermelden ook dat ze specifiek voor een serie GS-sen zijn waar de Snowflake (SBGA211) ook tussen staat

2 likes

Super, echt zeer mooie kleur groen… :+1: Denk dat bij die “Peacock” bij Christies nog redelijk wat gaat bijkomen.

350.000 yen

6 likes

Dat vermoeden heb ik ook. Veiling sluit, meen ik, op 10 december. De laatste die verkocht is op chrono24 was in gebuikte staat en stond te koop in VS voor 11750 dollar.

1 like

Dat is wel erg cool ja.

Hopelijk niet weer alleen voor iedereen behalve Europa.

Misschien is die al voorbij gekomen, maar om de 160e geboortedag van Kintaro Hattori (oprichter van Seiko) te vieren heeft GS de SBGZ005 gemaakt / laten maken.

Nice, een spring drive zonder power reserve op de dial. kost je alleen wel meer dan een ton

14 likes

Heel gaaf, maar met een prijskaartje van 103.000usd wel een beetje duur :stuck_out_tongue:

1 like

Weet je redelijk zeker dat je wel de enige bent op het forum met dat horloge :sweat_smile:

1 like

Volgens mij staat er nu een Peacock te koop in Parijs voor 7.000 euro.

1 like

Belachelijke prijzen voor die peacock. Cult horloge en niet eens echt mooi.

Doe mij de SBGJ021 maar

Een SBGH267 whirlpool is tegenwoordig ook al 9000 euro ofzo.

17 likes

Gaaf! No-date, open achterkant, strak uiterlijk. Dit gaat mijn opvolger wor…

Ow wacht, ietsjes boven budget, laat maar :rofl::see_no_evil:

2 likes

Apart, de SBGR311 is totaal niet aangeslagen

1 like

Geen 36.000 hi-beat.

Zo, daar heb ik dan veel te vroeg afscheid van genomen :joy: @ThaPapper

1 like

Je bent “gelukkig” niet de enige Edwin… :sweat_smile:

1 like

Die zit wel in meer modellen

Holy shit