Laat je Grand Seiko zien IX

Ik kan me voorstellen dat het op de grens is qua gewicht. Ik heb de SBGA103 en SBGA105 beide in staal, en die zijn op de stalen band goed te doen. Maar Ik heb bij de duiker die ik had heel bewust voor de titanium versie gekozen.

Ik vind het titanium heerlijk qua gewicht voor een horloge, maar dan wel inclusief band. Maar het volle gewicht van goud of platina op een leren band heeft ook wel wat.

1 like

Dat is het plan :slight_smile:
Als het niet te gek is allemaal kwa prijs sta ik daar zeker voor open.

1 like

Wat een wijzerplaat :heart_eyes:

1 like

Inderdaad schitterend. Deze foto toont hem zoals ik hem gisteren ervaren heb :blush:

16 likes

Goud op leer is inderdaad ook iets bijzonders. Een tijd terug mocht ik even een Lange omdoen van een medeliefhebber en dat had wel wat. Wat betreft stalen banden verkies ik comfort boven gewicht. We begrijpen elkaar :+1:

De platte caseback is ook iets wat echt verschil maakt. Ik hoop dat ze die dunnere uurwerken ook meer naar de klassieke kasten brengen zoals de 62GS bv. Zet er de strakkere evolution9 band op met dezelfde taper van 21-18 van de huidige band en je hebt echt een grail GS denk ik :blush:

1 like

Voor wie een mooie eindejaarsbonus aan zichzelf wil besteden is er deze geweldige gouden Grand Seiko. Ook de stalen versie staat nog te koop trouwens. En voor de echte durfals wil ik ook nog wel een combideal maken :slight_smile:


Blijft mooi, maar tijd om gedag te zeggen :blush:

6 likes

Ik weet niet waar jij werkt maar met deze bonussen wil ik daar ook wel werken, waar kan ik tekenen? :laughing:
Mooi ding wel :ok_hand:

3 likes

Sportief met stijl

22 likes

Een goede foto van het Watches of Switzerland trio.

20 likes

18 likes

De paarse maakt mij definitief hebberig :star_struck:

2 likes

Ligt al 2 maanden in de kluis. Misschien eens ophalen binnenkort.
Ik vind dit toch de mooiste 62GS

22 likes

Karesansui :slight_smile:

54 likes

Ik wilde zeggen dat ik deze dial “over the top” vind. Maar ik besefte toen dat ik de “Whirlpool”-dial wel mooi vind. Het is dus iets anders dat me tegenstaat bij deze dial. Maar op dit moment dus meer een gevoel dan dat ik kan zeggen wat.

En zoals altijd is beoordeling o.b.v. een foto tricky.

Ah. Een NA begrijp ik nu. Ongetwijfeld de juiste keuze voor jou. :relaxed:

1 like

Je moet ervoor zijn hĂ©, zo’n wijzerplaten zijn altijd een beetje polariserend.
Ik moet ook zeggen dat doorgaans wel wat zachter toont. Alleen soms heb je van die momenten dat het patroon eruit springt en dat is leuk om te proberen vatten op foto :blush:

Dit is onder het saaie bureaulicht.

25 likes

Wow! Geweldige plaat :heart_eyes:
En dan ook nog die vloeiende seconde hand erover. :ok_hand:t2:

1 like

Echt een fucking mooie wijzerplaat man :wink: sorry voor het taalgebruik maar hij verdient het! :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig Jasper. Wat een pracht.
Gefeliciteerd!

1 like