Laat je Grand Seiko zien IX

Prachtige GS. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Een prachtige Grand Seiko in een erg mooie maat :+1:t2:

1 like

Vanochtend was het moeilijk om de ogen op de weg te houden. Het winters zonlicht op de plaat van de SGBA415 was een feest :slight_smile:

Heb na wat zoeken ook een fijne band gevonden bij Bulang (21mm is best lastig), die goed matcht al zeg ik het zelf…

30 likes

Heb deze Hi-Beat weer eens uit de kluis gehaald.
Ik vind hem prachtig! :star_struck:

37 likes

Oef direct 2 van mijn favoriete GS’en hier op een rij, prachtig!

2 likes

Ik niet minder! Heel erg mooi :ok_hand: Wat is de referentie van deze GS?

1 like

:drooling_face:

1 like

Ik zou hem eruit laten :wink:

1 like

SBGJ217

1 like

De kluis is wel zo veilig. :wink:
Maar de komende twee weken heeft deze schoonheid alle aandacht.
En dan fladderen we door naar de volgende beauty.
Het leven is mooi!

1 like

Merci. Recent mijn 001 dubbellogo GMT automaat verkocht en dit zou te zijner tijd zomaar een vervanger kunnen zijn die ik wél draag. Bijzonder stijlvol :star_struck:

1 like

Dat kan ik begrijpen :wink:

1 like

Ik ben deze namiddag eens bij de AD gepasseerd om een en ander te passen. Ik was onderandere benieuwd naar de titanium evolution 9 modellen omdat de laatste keer ik bij een AD binnenging, er enkel nog maar de white birch was.

Helaas lag de blauwe Lake Suwa er niet, maar de night birch lag er wel. Heerlijk stuk qua gewicht, ik was echt aangenaam verrast. Ik heb hem gepast naast een Defy skyline en de E9 is verrassend elegant, ondanks de bredere band. En het totaalplaatje klopt wel, wijzers en markers… een heel mooie wijzerplaat ook! Met een loupje kunnen bewonderen :blush:

Lake Suwa in titanium staat nu officeel op de wishlist voor ooit!

Nog een paar weinig flatterende foto’s:

29 likes

Fantastisch, gefeliciteerd!

1 like

28 likes

Geweldig mooi!
Hoe vond je de band? Niet te breed voor de kast? 22mm op een 40mm kast.

Ik denk trouwens dat deze sluiting op mijn duiker zou passen. De duiker heeft een 23mm aanzet met een taper naar 18. De tussenlinks zijn 12mm. Deze zien er hetzelde uit.

1 like

Ik heb hem gepast naast een Zenith Defy. Dus in de wereld van de geïntegreerde banden is hij zeker niet te breed en je ziet ook dat dat toch wat de insteek is van GS met deze collectie. Het titanium maakt ook alles goed, op staal zijn deze echt te zwaar voor mij.

De sluiting mocht een tikje smaller, ik denk dat die 20mm is. Bij de Zenith is de taper een stuk meer en daardoor is de band daar wel mooier. Maar die epileerde wel een beetje, de GS was heel comfortabel.

Je zou het eens moeten nameten allemaal bij een AD en kijken of je inderdaad die sluiting niet kan bestellen. Ik vond het alleszins een heel mooi geheel :blush:

1 like

Ik kan me voorstellen dat het op de grens is qua gewicht. Ik heb de SBGA103 en SBGA105 beide in staal, en die zijn op de stalen band goed te doen. Maar Ik heb bij de duiker die ik had heel bewust voor de titanium versie gekozen.

Ik vind het titanium heerlijk qua gewicht voor een horloge, maar dan wel inclusief band. Maar het volle gewicht van goud of platina op een leren band heeft ook wel wat.

1 like

Dat is het plan :slight_smile:
Als het niet te gek is allemaal kwa prijs sta ik daar zeker voor open.

1 like

Wat een wijzerplaat :heart_eyes:

1 like