Eigenlijk zijn al die GS owners best mierenn*kers als je ziet waar andere merken mee wegkomen
Tja… …zit hem eenvoudig in het gewicht van de wijzer. Als het inderdaad geen vertekening in de foto’s is. De staart van de wijzer compenseert dat gewicht net onvoldoende. Zouden ze werk van kunnen maken IMO - om de wijzer volledig in balans te laten zijn.
Net een GS GMT kwarts batterij-service gedaan, tikte wel mooi consequent exact de indexen aan.
Prachtig deze versie in het wit! Hoe eenvoudig en mooi kan een Grand Seiko zijn Dit model zie je volgens mij niet zo vaak hier. Is dit de SBGX259?
295
De uurindexen hier ook wel (mag ik ook wel verwachten van een nieuwe horloge maart 2024) maar het ging over de seconden, maar dit is maar net vanuit welke hoek je op het horloge kijkt. Vertekening inderdaad.
Of mieren…. Als je het zo wil noemen
Zijn de 295 en 259 niet identiek, op de band na? (leer en stalen band)
Geen idee eigenlijk
De 295 heeft donkerder wijzers en uurmarkers, voor betere afleesbaarheid
295 inderdaad
Is een JDM met mat witte plaat en donkere ‘gunmetal’ indices kont standaard op een zwarte kroko met vouwsluiting. Ik heb hem in Frankrijk bij een GS boutique gehaald en er een bracelet bij onderhandeld.
Dat verklaart het verschil!
Een heel mooie uitvoering
Dankje, ben er ook zeer content mee.
Nicely
Maar die hebben wel nog een twaalf en zes op de wijzerplaat
Deze kende ik dan weer niet, niet de meeste geslaagde uitgaves voor een Grand Seiko
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Laat je Grand Seiko zien IX (Deel 7).