Ik heb een vraag(je). Ik ben helemaal weg van de SBGA211. Naast de wijzerplaat vind ik de vorm van de kast echt prachtig. Maar ik heb ook een sterke voorkeur voor GMT horloges. Kan iemand mij vertellen of er GMT’s zijn met dezelfde kast(vorm) als de Snowflake? Alvast bedankt.
Exact dezelfde? Nee die zijn er niet in GMT.
Ah oké
Ik 16.5 cm dus een 44 mm Grand Seiko diver is voor mij wat groot
42 mm voelt als de max
Mijn 44mm SBGA231 om mijn 16,5cm pols. Prima. De kast valt gewoon minder groot. Bekijk de review video’s van T Mosso maar. En te koop in het blauwe!
Nou, euh… nee. Gewoon groot.
Vet, dat dan wel weer.
Ervaringsdeskundige? Of beoordeeld adhv de plaatjes?
Mjaa op dat bovenstaande plaatje vind ik het er wel uitzien als een 44mm.
Is het een uni bezel?
Bedankt. Ook niet van “gewoon” staal?
Nee, dan is het de sbga201 met de champagne wijzerplaat.
Dat weet ik dat foto’s enorm vertekenen, ik kijk ook meer naar de specs dan de foto’s, lug to lug en de dikte geven vaak een goed beeld mijn inziens. Ik heb hem nooit in het echt gezien overigens maar qua specs lijkt hij voor mij te fors. 48 L2L en 13 max dik (liever minder) zou die perfect zijn.
Neemt niet weg dat ik hem waanzinnig gaaf vindt.
Oef, oef, oef… Prachtig!!!
Welk type is dit Paul? een nieuwe Eichii?
Oe, die tweede foto . Heel mooi de diepte van het glas in combinatie met plaat vastgelegd. Ook de opbouw van de kast. Gewoon supertof
Nee Credor Quon GCLX999
Heel betaalbaar.
39mmx10mm
1.320.000 jpy
Eind oktober leverbaar.
Maar de endlink is geïntegreerd
Zo jammer
Pff de credor mensen weten me wel heen en weer te smijten tussen opties! Wel niet een MAS horloge, deze dan? Maar heeft deze ‘het’?
In eerste instantie was ik al bijna om totdat ik wat beter keek.
Is in dezelfde categorie als de SBGY modellen.
Met nog betere lug2lugs 46 ipv 43 bij GS.
Maar dat je geen leren band kunt monteren is gewoon echt knullig.
Dit is toch wel erg jammer, maar het verdere horloge is wel prachtig. Wat mij betreft was het Credor logo ook niet nodig geweest, de naam met een ‘normale’ uurmarking op 12 zou ik persoonlijk fraaier vinden.