Helaas, dan valt ‘ie slechts onder de instappertjes
Haha. Voor de goede kijker, mist hij er 3…
flinke 7 hands!
Bedoel je niet 8?
Ja, zie het nu pas
Wie weet komt die van mij een keer in het blauw
Dat was na de Mt Iwate en de GMT’s ook al duidelijk geworden, dus mijn theorieën zijn allemaal wankel gebleken. Dit blijft een mysterie, maar da’s misschien maar beter, dan kun je blijven bakkeleien.
Voor mij moet je het niet doen, de SLGH019 staat hoger op het verlanglijstje. Geniet er maar van zou ik zeggen
Dit is het ideale topic ervoor alleszins
Heerlijke stukken! Die linkse zou ik nog wel willen dragen
Ze beslissen het dopje aan de hand van het totaalplaatje denk ik. Het is dus maar met welk been de tekenaar uit het bed gestapt is
Die is in werkelijkheid wel heel groot hoor. Met een enorme lug-to-lug afstand.
SBGD201:
Diameter 43.0mm
Lug-to-lug 51.8mm
Thickness 13.2mm
Te groot, want voor de rest vind ik hem prachtig. Maar in plaats van deze heb ik mijn SBGA103, die heeft eenzelfde lug stijl.
Ja, het is echt een statement piece, bewust groot en zwaar. Lekker lange wijzers en een robuuste case. Niet als dagelijks horloge, maar gewoon omdat het kan… Het heeft wel wat vind ik
Niet dat ik er mijn geld zou aan geven, dan koop ik liever een Lange 1815 chrono ofzo
Dat valt me dan weer van je tegen, dat als het er op aankomt, toch liever een ander merk…
If you talk the talk, you have to walk the walk.
Oud japans spreekwoord
Haha ook weer waar. Die GS zou me sowieso beter passen en 8 days Spring Drive vs een delicaat chrono uurwerk, er is ook wat van te zeggen. Het is dat beide opties zodanig ver buiten mijn budget liggen dat ik gelukkig de keuze niet moet maken
Heerlijk!